פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עגילים "חדשים" ישנים נושא התלונה:
וייזבלט ויקי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏24 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קניון one נצרת עילית כתובת:
נצרת עילית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי ויקי, אני לקוחה קבועה בחברת מגנוליה וקונה שם המון. לפני כשבועיים (15/6/10) רכשתי עגילים בסכום 180 ש"ח, והעגילים מן התצוגה היו פגומות. המוכרת הציעה להזמין לי עגילים חדשות ודרשה תשלום מלא לפניי. הסכמתי ושילמתי את הסכום במלואו, היום לאחר כשבועיים התקשרו אליי לבוא לקחת את העגילים. כאשר המוכרת נתנה לי את העגילים לתדהמתי ראיתי כי הם שרוטות לגמריי, נראות מלוכלכות ומשומשות. כמו כן, המוכרת זרקה לעברי את העגילים ללא קופסא או שקית ולא התייחסה לדבריי. השירות שלה היה מתחת לכל ביקורת ללא התייחסות אישית לבקשתי וללא התייחסות למראה העגילים. בושה וחרפה שחברה כ"כ גדולה מרשה לעצמה להעסיק עובדים שנותנים שירות גרוע ואני ממש מרגישה ששיקרו לי ועבדו עליי בגלל ששלחו לי בחזרה עגילים פגומות. אני למגנוליה לא אכנס יותר ולא ארכוש, יש מספיק חברות מתחרות שיכולות לספק שרות טוב יותר. אני מבקשת לבטל את העסקה ולקבל פיצוי אודות השירות הלקוי הן מהמוכרת והן על עוגמת הנפש שנגרמה לי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת נפגש וביטול עסקה פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות-יעל שם ותפקיד:
אתחיל בזה שהלקוחה טופלה ע"י שירות הלקוחות ע"י נציגתנו נורית.
אני מתנצלת על ההתנהלות מולה בדוכן ,גם בנושא זה טיפלנו מול מנהלת האזור.ההזמנה של הלקוחה נפתחה ב15.6 והלקוחה קיבלה אותה ב24.6 ,לטענת הלקוחה העגילים היו "פגומים",הלקוחה יכלה לסרב לקחת את העגילים מהדוכן כאשר הם אינם לשביעות רצונה.דבר נוסף ,מועד קבלת ההזמנה הינו ל-6.7 הלקוחה תקבל ב-1.7 את העגיל בצירוף פיצוי צנוע שהוכן מראש עוד בזמן הטיפול הראשוני מול נציגתנו.
אנו מתחייבים לעמוד בזמנים של קבלת הזמנות ועמדנו בהם לכן לא נאשר ביטול עסקה אלא רק עגיל חדש ופיצוי
תגובה:
עגיל חדש בצירוף פיצוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה