פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טבעת בהזמנה מיוחדת נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחרתי טבעת שהמידה גדולה לאצבע שלי,המוכרת אמרה לי שאפשר להזמין במידה אחרת ןלקחה לי את המידה הנכונה,אני התלבטתי לגבי הטבעת אבל ידעתי ואמרתי בקול רם שאני יכולה להחליף עד 14 יום אם זה לא נראה לי ומסרתי את הטבעת
ככעבור 3 שבועות בערך צילצלו שאבוא לקחת את הטבעת ,ופה רציתי להחליף באחרת
ואז המוכרת (שבמקרה יצאה אותה אחת שמכרה לי ואומרת אני זוכרת שהיית פה עם חברה והתלבטת לגביה) אמרה שאי אפשר כי זו הזמנה מיוחדת, ואני שואלת ולא מבינה
אז למה לא אמרת לי לפני שלקחת לי מידה שאי אפשר להחליף כי הרי לא הייתי
לוקחת אותה כי בהתחלה התלבטתי לגביה ולמה אין שלט שאומר שאין החזרות אחרי תיקון המוכרת לקחה את הטבעת ואמרה שתמסור לשרות לקוחות ותחזור אלי
הטבעת נקנתה בקניון הסביונים ביהוד ב 25.6.10 דגם R17959SB ט.כסף טופז
אובלי גדול. המוכרת אסתי
תודה ובאמונה שתינתן לי האפשרות לבחור תכשיט אחר .
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקשת זיכוי לקנות תכשיט אחר פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
יעל לבני-מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
ראשית,הלקוחה לא פנתה לשירות הלקוחות של החברה וחבל כי אופן הטיפול היה זהה לפניה דרך אתר תלונה.בנוגע לאי מתן החלפה לאחר הזמנה מיוחדת,על גבי תעודת האחריות מצורפת חותמת על כך שאין החלפות .אולם לפנים משורת הדין אוכל לאפשר לך מאחר ומידת הטבעת היא קרובה לסטנדרט המידות שלנו.אנו נותנים את הדעת ספציפית על כל לקוח בפנייתו לשירות הלקוחות וכך אנו נוהגים במקרה הנ"ל. תגובה:
מתן אישור החלפה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה