פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז ביג באר שבע כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך :2/7/2010 יום שישי קניתי לאישתי טבעת כמתנה ליום הנישואין בחנות מגנוליה בבאר שבע.הגעתי הביתה אישתי מדדה את הטבעת והיא היתה קטנה.חזרתי איתה לחנות ביום ראשון תאריך:4/7/2010 בדקנו מס' טבעות לבסוף אישתי מצאה טבעת שמצאה חן בעיניה אך היא לא היתה במידה שלה וכל המלאי שלה אזל.בחנות בדקו ואמרו שלא ניתן גם להזמין מאחר והדגם הנ"ל אזל.משכך ביקשנו לבטל את העיסקה במיידי בסה"כ עברו יומיים מתאריך הרכישה,בחנות לא הסכימו והתקשרו לשירות לקוחות ושם הציעו שניקח טבעת אחרת וטענו בנוסף שהמקרה הנ"ל אינו מצדיק ביטול עיסקה.אנו דורשים לקבל את המגיע לנו עפ"י חוק ולא מוכנים לקחת משהו אחרת שלא מוצא חן בעיננו כברירת מחדל.
כספי סוג הנזק :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
יעל לבני-מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
הלקוח פנה לשירות ההלקוחות ב-6.7 למחרת הלקוחה טופלה על ידנו על הצד הטוב ביותר,אינני מבינה מדוע פונים לאתר כשהטיפול בוצע.
הטבעת שנרכשה עבור הלקוחה לא התאימה ללקוחה במידה, אולם ניתן היה לבצע מידה אחרת,אך הלקוחה ביקשה טבעת עם אבן שונה ממה שנקנתה ובאבן הנ"ל לא היתה אפשרות במחשב לפתוח הזמנה.נאמר ללקוח בזמן הרכישה שאת אותה הטבעת ניתן יהיה לשנות את המידה.לא דובר על טבעת עם אבן שונה.לאחר בדיקה עם היצרן אנו נוכל לשנות את סוג האבן ולבצע את המידה המבוקשת.
תגובה:
נפתחה ללקוחה הזמנה לטבעת המבוקשת במידה הרוצויה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה