מוצרים פגומים |
נושא התלונה: |
שבת 18 דצמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
פתח תקווה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך : 21.8.10 בעלי קנה לי ליום הנישואין טבעת וצמיד ממגנוליה . לאחר כחודש וחצי הצמיד והטבעת השחירו ושלחתי אותם לניקוי . המוצרים חזרו לאחר כשבועיים .
בתאריך 18.12.10 הגעתי שוב לסניף כי המוצרים שוב השחירו . לאחר כשבוע קיבלתי אישור להחליף את הצמיד , אך לא את הטבעת . לטענתם אין להם תיעוד במחשב על זה שכבר שלחתי את המוצרים לניקוי.
למה אני צריכה להיות אשמה בזה שאין להם תיעוד , יש אחריות לשנה על כל המוצרים , יש לי קבלה ותעודת אחריות , ממש מאוכזבת אפילו לא עברו 5 חודשים , אני כבר לא יקנה שם יותר .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לקבל זיכוי גם על הטבעת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|