פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרים פגומים נושא התלונה:
‏שבת ‏18 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך : 21.8.10 בעלי קנה לי ליום הנישואין טבעת וצמיד ממגנוליה . לאחר כחודש וחצי הצמיד והטבעת השחירו ושלחתי אותם לניקוי . המוצרים חזרו לאחר כשבועיים .
בתאריך 18.12.10 הגעתי שוב לסניף כי המוצרים שוב השחירו . לאחר כשבוע קיבלתי אישור להחליף את הצמיד , אך לא את הטבעת . לטענתם אין להם תיעוד במחשב על זה שכבר שלחתי את המוצרים לניקוי.
למה אני צריכה להיות אשמה בזה שאין להם תיעוד , יש אחריות לשנה על כל המוצרים , יש לי קבלה ותעודת אחריות , ממש מאוכזבת אפילו לא עברו 5 חודשים , אני כבר לא יקנה שם יותר .
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל זיכוי גם על הטבעת פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה