פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזבוז זמן ועוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון הדר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד רשת מגנוליה
לפני כ-7 חודשים רכשתי ביום הולדתי טבעת כסף יפייפיה עם אמטיסט דגם R16773SCL .מאחר ומידת הטבעת היתה קטנה ביצעתי הזמנה מיוחדת של אותה הטבעת מהמפעל תוך מדידת מידה האצבע המדוייקת.לאחר כחודש הגיעה טבעת לחנות ,קבלתי טלפון והגעתי .לצערי טבעת הגיעה במידה שונה לחלוטין ( מוכרת טעתה והזמינה במקום 9 מידה 6 !!!) כעבור חודש הגעתי שוב לסניף לקבל טבעת - שוב הפתעה ! טבעת הגיעה עם שבר/סדק באבן . שוב הוזמנה טבעת חדשה כבר פעם שלישית-רבעית (?) והמוכרות כבר לא היו נחמדות כמו בזמן קניית הטבעת ? ! הגעתי לחנות שוב לאחר חודש-חודשיים לפי הודעה בטלפון ,לקחתי טבעת סוף-סוף . לאחר כשבועה נעדתי טבעת פעם ראשונה ובמשך אותו יום מספר פעמים היא נפלה לי מהיד ( טעות של חצי מידה) ,פחדתי ללכת איתה ושמרתי בבית , בהזדמנות ראשונה הגעתי למגנוליה ובקשתי לקחת מידת האצבע מדוייקת הפעם .כעבור חודש-חודשיים שוב נגררתי ב 2/3/2011 לחנות ,ושוב טבעת לא מתאימה - הפעם היא קטנה ממש בהבדל של מידה וחצי או שתיים בנוסף רצו לגבות ממני כסף על תיקון. שוב מדידות....והו ...( חשוב לציין שאני במשקל קבוע כבר הרבה שנים וזה לא חודשים של קיץ - אצבעות לא נפוחות מחום )---- הפעם קבלתי תשובה ב3/04/11 שאין אפשרות לתיקון ואני צריכה להגיע לקחת טבעת מחנות . שאלתי את המוכרת איך אני אוכל לנעוד טבעת שלא מתאימה לי ?,ו האם בכל זאת יש פתרון לבעיה חוץ מלהחזיר לי טבעת ללא תיקון - החזר כספי למשל ?קבלתי רק הפניה לשירות לקוחות . לא הייתי קונה אותה מהתחילה האם הייתי יודעת שמחכה לי סיוט כזה , בזבוז זמן ,עצבים ועוגמת נפש .סדר יום שלי עמוס ביותר ,אין לי זמן כמעת לעצמי ועוד הסיוט הזה שגררתם אותי . מדוע כל כך מסובך לקחת מידה לטבעת ? לא נתקלתי בבעיה כזאת אף פעם ואני קונה גם ברשתות אחרות אך לא נתקלתי אף פעם עם סיוט כזה.כשבוע אני מנסה להסיג את שירות לקוחות דרך טלפון לפי הנחייה של מוכרת בחנות ,אך ללא תוצאה -שתמיד מגיע לתא קולי . אני כבר לא יקנה ברשת שלכם וידאג שגם חברים הקרובים וחברים שלהם לא יצתרכו להתמודד אתכם - פשוט בדיחה...
החזר כספי ( לא זיכוי!!!!!!) פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
יעל לבני-מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
בדיקת תלונתה של הלקוחה נעשית בימים אלו ,הנציגות שלנו השאירו הודעה ללקוחה
והיום יפנו בשנית,אם אכן היתה בעיה בלקיחת מידה ,אנו לא נטרטר את הלקוחה ונבצע ביטול עסקה וזאת לאחר בדיקה מעמיקה של כל הפרטים,אם וכאשר י צא כי אכן כך ההתנהלות היתה, אזי נפעל בהתאם.
תגובה:
נשוחח עם הלקוחה בכדי לפתור את הבעיה או זיכוי לרשת או החזר כספי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה