פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות מלקיחת אחריות על מוצר פגום נושא התלונה:
חתוכה -שדה ליאורה (בנימין) שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים וחצי רכשתי לבת זוגתי שרשרת מרשת מגנוליה- סניף קריון . לאחר כחצי שנה נקרעה השרשרת ומאחר והייתה בתחום האחריות היא תוקנה והוחזרה אליה. לאחר עוד מספר חודשים שוב נקרעה השרשרת באותו מקום ושוב תוקנה והפעם נדרשנו בהשתתפות כספית עבור התיקון -משום שתמה תקופת האחריות. ועתה לאחרונה שוב נקרעה השרשרת בשלישית ושוב באותו מקום וגם כאן נדרשנו בתשלום עבור התיקון.
חשוב לציין שמאחר וברשותה תכשיטים רבים ומגוונים, היא נוהגת להתאימם ולהחליפם בצורה תדירה , לכן גם השרשרת הספציפית לא נענדה על ידה פעמים רבות ולמרות זאת היא לא עמדה בסטנדרט המינימאלי של חוזק ועמידות . למרות פניותינו הרבות לחברה היא לא מוכנה להכיר בעובדת הפגם ביצור ובאיכות הירודה של המוצר ותשובתם היתה: " לצערנו איננו יכולים לאשר החלפת פריט אשר ניקנה בשנת 2009 ...איננו יכולים לאשר תיקון הפריט ללא תשלום כאשר התשלום הוא סימלי, כיוון שמקבלים שרשרת חדשה לחלוטין ולא שרשרת "מתוקנת". לא הינו מרוצים מהתשובה אולם כאשר ניגשה בת זוגתי ע"מ לשלם על התיקון נאמר לה שתינתן לה אחריות של 3 חודשים בלבד !! השאלה המתבקשת היא איך יתכן שעבור שרשרת חדשה (כטענת החברה)ולא משומשת ניתנת אחריות של 3 חודשים בלבד. איך שלא מסתכלים ההתנהלות אינה תקינה וקטנונית ואיננה ראויה לחברה גדולה הטוענת לאיכות ומוניטין של מוצריה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר במוצר אחר שווה כסף או החזר כספי פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
יעל לבני-מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
הלקוחה אכן מוכרת לחברה וכמו שציינו,מגנוליה נותנת אחריות לשנה ומעבר לשנה התשלום הינו סימלי לתיקון ,בו בזמן שלא נעשה תיקון אלא מסופקת שרשרת חדשה.
לא ניתן לתת אחריות לכל החיים על תכשיטים,החומר מתייקר ואנו לא גובים תשלום נוסף בעכבות ההתייקרות.במידה והיתה סמיכות מפניה לפניה היינו שוקלים ומתנהלים אחרת,אך מאחר וכמעט שנה עברה מפניה אחת לשניה לא נוכל לאפשר החלפה ובוודאי לא החזר כספי.הדבר מקביל לרכישת בגד,במידה ונוצר קרע מחזירים לחנות ומבקשים להחליף לאחר שנתיים?.
תגובה:
אנו לא מתנערים ממתן שירות ובמידה ותיווצר בעיה בטווח הקרוב נשקול שנית את הבקשה, בכל מקרה תיקון תמיד יבוא בחשבון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה