|
|
|
|
|
|
בקשה לביטול עסקה |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון מלחה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.4.11 (יום רביעי) רכשנו שרשרת במגנוליה סניף קניון מלחה ע״ס 598 ש״ח. יומיים לאחר מכן (מוצ״ש) ניגשתי לסניף מעלה אדומים על מנת לבקש החזר כספי ונאמר לי כי הייתי צריכה להגיע עד אתמול (יום שישי). אודה מאוד לעזרתכם בעניין. אני מאוד זקוקה לכסף.. מאחר ויום שישי הוא יום קצר הגעתי במוצ״ש (בסה״כ פיספסתי ביום..)
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מגנוליה שירות לקוחות
, תגובה:
|
יעל לבני-מנהלת שירות ל |
שם ותפקיד: |
לצערי לא נוכל לאפשר.החוק מחייב בתום שני ימי עסקים ולא מעבר. |
תגובה: |
לא ניתן לקבל החזר |
פתרון: |
|
|
|