פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שנרכש ולא סופק נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.04.11 נרכשה עבורי טבעת כמתנת חג בסניף מלחה , ירושלים, מול המוכרת אורטל, אשר הבטיחה כי במידה ויהיה צורך בביטול העיסקה נוכל לבטלה ולקבל את כספינו חזרה מול כל סניף בארץ, ולאו דוקא בסניף בו נרכשה.

לצערי התכשיט לא התאים ונאלצנו לגשת להחזירו. כבר ב 19.04.11 ,ז"א 48 שע' מיום הרכישה, הגענו לסניף מגנוליה בקניון סי-מול אשדוד, מול מוכרות העונות על השמות, קסניה ומננה , הופתענו לגלות כי החק המאפשר החזרת המוצר לא ממש מעניין אותן, התנהגותן הבוטה התבטאה בדיבור חצוף ומתנשא, הן "קטלו" מכל וכל מציאת פיתרון שישביע את רצוננו , חוסר האדיבות והשרות הירוד כ"כ , בלטו לאורך כל המפגש הקצרצר מולן, נאלצנו לעזוב את הדוכן במפח נפש ופנינו לסניף אחר באשדוד

בסניף מגנוליה בסיטי, מול מוכרת נפתחה הזמנה להחלפת הטבעת למידה הנכונה , לא לפני שמדדה לי את קוטר האצבע, במכשיר המדידה בדוכן, כאשר הסבירה כי הטבעת תגיע ב 10.05.11 במידה שאותה מדדה וציינה בטופס.

כאשר ניגשנו לאסוף את הטבעת בתאריך 13.05.11 בסניף מגנוליה בקניון מלחה בירושלים מול מוכרת בשם מוריה המידה היתה שגויה והטבעת לא נכנסה לאצבע כלל. הוסבר לנו כי נאלץ להמתין חודש נוסף להזמנה חדשה, ולא בוצע נסיון לזרז את זמן ההמתנה הנוסף. למרות שהדגשנו כי אנו לא אמורים לספוג את טעותה של המוכרת מסניף מגנוליה סיטי באשדוד.

חובה לציין כי הפער בין החיוב על המוצר (17.04.11 )לקבלתו, רק הולך וגדל כאשר מעבר לכך כי לא סופק, גם אין עם מי לדבר .........


כזכור לאחר ששלחתי שוב את הטבעת ב13.05.2011 במטרה לקבל טבעת במידה הנכונה. לאחר טעות של נציגה בפעם הקודמת. המתנתי לטלפון ממוריה( אחראית משמרת) בסניף מלחה בירושלים. היא הבטיחה לקחת את הנושא לטיפולה וליצור איתנו קשר עוד ב15.05.2011 ודבר זה לא קרה.


רק ב26.05.2011 קיבלתי ממנה שיחת טלפון שבו היא מזמינה אותי לגשת לקבל את הטבעת החדשה. ולמזלי ביררתי מולה בטלפון מה מידת הטבעת לאחר בדיקה שלה הופתעתי לשמוע שמידת הטבעת בהזמנה החדשה שהיא לקחה לא תואמת כלל את המידה המתאימה לי.

לאחר שיחות של מוריה ואורטל מהסניף מול שירות הלקוחות וחזרה אלינו נמסר לנו שאין מה לעשות בקשר לכל עוגמת הנפש שנגרמה לבסוף הובטח שינסו למצוא פתרון הולם ויצרו איתנו קשר עוד באותו יום תוך חצי שעה. עד היום אנו מצפים לשיחת הטלפון ממוריה ואורטל שכלל לא הגיעה.


עתה, חודשיים לאחר רכישת הטבעת( שנרכשה ב17.04.2011) ועדיין הסחבת מול חברת מגנלויה נמשכת ללא שום תוצאה וללא המוצר אותו רכשנו.

נשמח לקבל סיוע בהתמודדות מול חברת מגנוליה אנו מצפים שהחברה תטפל ברצץ הכשלונות המצוין לעיל באופן מיידי!!! ומצפים לקבל פיצוי הולם על הטרטור האכזבה ועוגמת הנפש.

תודה מראש.

מאיר ומיכל


פלא: 0525672052

0502466244


עוגמת נפש סוג הנזק :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
יעל לבני-מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
ראשית,אנו מתנצלים על התנהלות מול הלקוחה.
המקרה הובע לידיעתנו ואנו הורינו לתת החזר כספי ללקוחה.מנהלת הדוכן יצרה קשר עם בעלה של הלקוחה וביקשה ממנו לגשת ולקבל את ההחזר(27.6 ).,בנוגע להחזר כספי על פי חוק,הלקוחה אכן ניגשה לאחר יומיים לקבל את כספה אך לא לסניף בו נרכשו המוצרים ולכן לא ניתן היה להחזיר במקום את כספה אלא רק בדרך המקובלת על פי חוק עד שבעה ימי עסקים דרך הנהלת החשבונות של החברה.
תגובה:
החזר כספי בדוכן שהוצע ללקוחות ב-27.6 . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה