|
|
|
|
|
|
המשך לתלונה:63660 |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון מלחה ירושלים |
כתובת: |
קניון מלחה ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
החברה אכן מציעה החזר כספי אך לא זו היתה בקשתי אני מעוניינת במוצר אותו רכשתי ולא בהחזר כספי. האם יש אפשרות שתוכלו לסייע לי בעניין???
תודה רבה! מיכל.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
קבלת המוצר ופיצוי הולם לטרטור. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מגנוליה שירות לקוחות
, תגובה:
|
יעל לבני-מנהלת שירות ל |
שם ותפקיד: |
לצערי הגרסאות לא מתואמות מאחר ואנו מתנהלים מול בן הזוג של הלקוחה,הדרישה היתה חד משמעית להחזר כספי בדוכן ואני אישרתי לעשות זאת ,לא דובר על טבעת חדשה,דבר שהיה מתבצע ללא ספק.
אנו נצטרך לזמן את הלקוחה ללקיחת מידה ודאית ולאחר מכן תתבצע הזמנה.
אדאג לפיצוי בנוסף |
תגובה: |
הלקוחה מוזמנת לדוכן ללקיחת מידה |
פתרון: |
|
|
|