מדיניות החזרת המוצרים ושירות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון איילון, דיזנגוף סנטר |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קיבלתי במתנה טבעת שנרכשה בדוכן של חברת מגנוליה בקניון איילון ברמת גן בתאריך 3.5.2011. קיבלתי את המתנה כאשר שהיתי בחו"ל, הטבעת לא התאימה לי וכאשר חזרתי לארץ ניגשתי לדוכן של החברה בדיזנגוף סנטר. לאחר שלא מצאתי משהו מתאים בדוכן, ביקשתי לקבל החזר כספי, כאשר המוצא נמצא באריזתו המקורית, עם התווית עליו וכמובן שלא היה בשימוש. ניסיתי להסביר כי הייתי בחו"ל וכו' וכו' וכו', אך התשובה הייתה כי זוהי מדיניות החברה וההחזר הכספי עובד רק לאחר יומיים (!!) מיום הקנייה.
מה שקרה הוא שנתקעתי עם השובר. הסגנון של החברה לא לטעמי, אינני רוצה להביא "מתנה" כזו למישהו אחר ומה שלמדתי מכך הוא לא להתקרב לחברה זו. חוסר גמישות ושירות שלא רואה את הלקוח, אלא את הנהלים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי בכל זאת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|