פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ומעליב נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
קניון רוטשילד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-17.07.2011 קניתי שתי טבעות במגנוליה, הן נשלחו להגדלה. 3 פעמים הוזמנתי לקבל את הטבעות בחזרה אך ההרחבה לא התאימה, פשוט התעלמו מבקשתי להגדיל עד מידה 8 והגדילו יותר מידי. לבסוף קבלתי את הטבעות אחרי 25 ימים כשהובטח לי שמכסימום הזמן יהיה שלושה שבועות. חיכיתי מעבר לזמן המחוייב, חזרתי מספר פעמים לסניף (זמן, נסיעה, חנייה) ולבסוף פוציתי ב"מתנה" שהוסיפה עוד בעליבותה לעוגמת הנפש שלי -ארנק מטופש של מגנולייה שיוחזר על ידי מחר לסניף. אני קונה רצינית של תכשיטים במגנולייה, אבל זה גרם לי לעוגמת נפש והרגיז אותי, ממש כמה מטרים יש סניף של גראס, מעולם לא קניתי בו ומעכשיו כנראה אקנה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא יודעת, תחשבו בעצמכם פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
ימית כהן-סגנית מחלקת ש שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה במקביל לשירות לקוחות מגנוליה תגובה:
הלקוחה קיבלה מענה לשביעות רצונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה