|
|
|
|
|
|
חיוב ביטול עיסקה ב-5% ?! |
נושא התלונה: |
יום ראשון 28 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רוטשילד |
כתובת: |
קניון רוטשילד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.8.11 בשעה 21:00 קניתי שרשרת בסך 302 ש"ח .היום יום א יום למחרת ניגשתי לסניף מגנוליה בקניון רוטשילד ראשל"צ כדאי להחילף את השרשרת . לצערי לא מצאתי משהו מתאים וביקשתי לבטל את העיסקה. להפתעתי אחראית המשמרת אמרה שאם אבטל את העיסקה אחוייב ב 5% ביטול עיסקה שהם 15 ש"ח . שאלתי היא האם חברת מגנוליה מתכוונת להתעשר על גבם של הצרכנים?? הרי האינפלציה לא מגיעה לגובה של 5% ובוודאי אם אפקיד סכום כסף בבנק לא אקבל ריבית של 5% .
תמוה בעניי שחברת מגנוליה עוד לא השכילה להבין שכדי לשמר לקוחות עליה עליה לשמור על לקוחותיה ולא ל"הבריח אותם".
אבקש את בדיקתם ותשובתכם בנושא.
יצויין כי כל החנויות בקניון יש מדיניות אחידה להחזיר את מלוא הכסף ללקוח.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מגנוליה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|