פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טבעת שהוחלפה שלוש פעמים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גולדה מאיר כתובת:
קניון חולון קומת כניסה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש נובמבר פניתי לעמדת מגנוליה, שבקניון חולון. אני נוהגת לקנות משם את כל התכשיטים שלי.

קניתי טבעת רחבה מכסף וג.פ.צ זרקוניה שקוף (מס' דגם: R19595SGZ)

הנציגה במקום ממש מקסימה ושירותית אמרה לי כי אם המידה לא תתאים אני אוכל לבקש הקטנה עד שבוע ימים.

בטרם חלף שבוע פניתי לעמדת מגנוליה על מנת להצר את הטבעת. הטבעת נשלחה להקטנה (למידה 7).

הטבעת חזרה לאחר הצרה בערך אחרי שבועיים. לאחר קבלת הטבעת שמתי לב כי חסר פס גולדפילד ופניתי פעם נוספת לעמדת מגנוליה. אותה נציגה נחמדה ראתה כי אכן מדובר בטעות וכי במפעל שכחו להוסיף פס גולדפילד.

הטבעת נשלחה בפעם השנייה לתיקון. הטבעת חזרה מתיקון ביום 7.12.11.

לאחר כשבוע, פס הגולדפילד שהיה חסר לאחר ההצרה- החל לדהות!! פניתי פעם שלישית, ביום 21.12.11, לעמדת מגנוליה והטבעת נשלחה בפעם השלישית לתיקון/החלפה.

מאז שקניתי את הטבעת לא נהניתי לענוד אותה, ובזבוז הזמן על הלוך וחזור אינו תקין.

מבקשת לקבל פיצוי!

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי בנוסף לתיקון הטבעת באופן סופי פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה