פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי+ עמלה 5% נושא התלונה:
אזולאי שואנה שם/כינוי:
‏יום שני ‏27 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ביג פאשון נצרת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעלי רכש עבורי צמיד גולדפילד בעלות של 311 ש"ח. אותו הצמיד ואף סוגים נוספים מצאתי בחנויות תכשיטים אחרות בחצי מהמחיר וזה מאוד הפריע לי שמגנוליה מוכרים במחיר כפול. ומדובר בחנויות תכשיטים אמינות, באחת מהן אף קניתי את טבעת הנישואין שלי. לאחר שיחה עם חדווה מהמשרד הראשי נאמר לי כי אוכל להגיע בשני (תוך 48 שעות) לסניף ולקבל את מלוא הכסף בחזרה. ואני מדגישה "מלוא"! אמרתי לחדווה כי חיפשתי אחר תקנון ההחזרות שלהם והמדיניות בנוגע להחזר כספי באתר שלהם ובאינטרנט אך אין זכר. היא רק ציינה בפני שיש להחזיר תוך 2 ימי עסקים, ולא אמרה דבר בנודע לעמלת החזר כספי על סף של 5% ובכך בעצם הולכתי שולל. כשהגעתי לסניף הפותעתי לתדהמתי לגלות את עניין העמלה שעד היום לא נתקלתי בה בשום רשת אחרת. לא ברור לי מדוע צמיד שלא ענדתי כלל, עדיין באריזתו עם הברקוד עליו ואני מחזירה אותו בדיוק כמו שקיבלתי אותו, עליי לשלם 5% ממחירו. במשך כמעט שעה המוכרות התקשרו למנהלת הסניף, תחילה אמרו לי שיתנו לי את כל הסכום במזומן ואז שינו ואמרו שאי אפשר ויש לשלם 5 %, ואז שוב אמרו שיתנו לי את הכסף ושוב שינו כי הקופה לא מאפשרת טכנית וכך 4 פעמים הלוך חזור, "כן ניתן לך 311", "הקופה בעצם לא מאפשרת". ממש משחק. גם בזבזתי מזמני, מחיר נסיעה לסניף וגם יצאתי מאוכזבת קשות בתור לקוחה מאוד מאוד ותיקה של מגנוליה ובעלת כמה עשרות תכשיטים מהסניף (ולהוכחה כל פתקי האחריות אצלי), מאוד מאכזב לגלות שהרשת מאפשרת לעצמה למכור צמיד בעלות כזאת כשבמקומות אחרים הוא עולה חצי ועוד מאפשרת לעצמה לקחת לי 5% על שום דבר. פשוט להכניס לי יד לכיס ולקחת לי את כספי. המוכרות הציעו שאתקשר למחרת שוב לשירות לקוחות אך זה היה בלתי אפשרי כי אז יעברו ה2 ימי עסקים, ולאחר שעה של עוגמת נפש ועצבים, החזירו לי את העלות פחות ה5% שזה כספי שלי! חבל שבגלל 15 ש"ח הפסידו לקוחה ותיקה שקונה לא רק תכשיטים עבורה אלא גם עבור כל יומולדת ואירוע חגיגי....מהיום פשוט אעבור לרשת אחרת אם כך היחס.
כספי סוג הנזק :
קבלת 5% בחזרה. פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה