פרטי התלונה

תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום על עגיל פגום במסגרת תקופת האחריות נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרום סנטר חיים לנדאו 7 רמת גן כתובת:
מרום נווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי זוג עגילים בדוכן מגנוליה בסניף מרום נווה
לאחר זמן מה כשיצאתי (למקום שהיה לי חשוב להראות במיטבי)
וענדתי אותם
בערך לאחר 8 שעות מהזמן שהיו תלויות על אזני, לפתע הבחנתי שאני מסתובבת עם תליון בלבד ללא עגיל, משמע גוף העגיל (שכנראה היה מחובר באופן רפוי)נתלש ונותר רק התליון שמחבר אותו לאוזן שלי.
מיותר לציין את עגמת הנפש שנגרמה לי,
אבל לפחות התעודדתי כאשר הלכתי לדוכן בו קניתי את העגילים ושם נאמר לי כי העגילים עדיין באחריות יצרן
ואכן הם נשלחו לתיקון דרך החברה.
כאשר באתי לקחת אותם חזרה מהתיקון נאמר כי אני צריכה לשלם עבור העגיל (בערך 140 ש"ח)
כיוון שלטענתם הם לא סופגים מקרה של אובדן,
לא קיבלתי את העניין כיוון שהעגיל היה פגום ולא אבד וההוכחה לכך נמצאת בתליון שברשותם,
לכן פניתי לשירות הלקוחות (הלא שירותי, תשאיר הודעה ונחזור אליך)לאחר בירור "מעמיק"לטענתם נאמר לי שוב כי אני צריכה לשלם, אמנם לפנים משורת הדין אקבל גם 30 אחוזי הנחה.
לא הסתפקתי וביקשתי לדבר עם מנהלת (מובן שאי אפשר אלא רק במייל, אולי אם אני אטרח אז אני אוותר)
האמת שכמעט ויתרתי כי ממש אין לי זמן
ובכל זאת החלטתי ללכת עם זה עד הסוף כיוון שזה ממש עוול לדעתי שלא יודעים לקחת אחריות כמו שמבטיחים בזמן המכירה.
התשובה של יעל מנהלת שירות הלקוחות לא השתנתה למרות שהפצרתי שבמקרה זה ממש לא מדובר באובדן,
נאמר לי כי עברו כבר 9 חודשים, לא הבנתי מה הקשר כי האחריות היא לשנה אז מה זה משנה מתי הארוע קרה
(ואם כבר נכנסים לזה אז שמרתי את הזוג הזה רק לאירועים ושבתות כלומר ענדתי אותו ממש מעט-שווה זמן אולי לחודשיים מתוך ה-9)
הדבר היחיד שהיא הוסיפה זה שאני אקבל פיצוי (שלא נאמר לי מהו) כדי "להמתיק את תחושתי"
הגבתי שוב, הפעם באסרטיביות ודרשתי צדק, עד עכשיו (מה 26/12 ימים)לא קיבלתי תגובה,
לא רוצה פיצויים והנחות רוצה לקבל אחריות על המוצר ששילמתי במיטב כספי כמו שהובטח לי.
האם זו בקשה מוגזמת כ"כ?

אלו הם הפרטים של מנהלת שירות הלקוחות איתה התכתבתי במייל:

Yael Livny
Customer Service Manager
Office:+972-9-7931800Fax:+972-9-793-1801Hattas 23, Kefar Saba [email protected]
עגמת נפש ובזבוז הרבה זמן סוג הנזק :
מבקשת עגיל לאחר תיקון ללא תוספת תשלום פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה