פרטי התלונה

תלונות אתר תפוז

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לא הולם בפנייה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מנהלי הפורומים של אתר "תפוז" לא מטפלים בתלונותיי:
נכתבים עלי ועל חברתי באחד הפורומים הרשמיים שלהם ,הכפשות, עלבונות, לשון הרע, הוצאת דיבה ואיומים מכמה וכמה גולשים אחרים בפורום והדבר חוזר על עצמו שוב ושוב עשרות פעמים במשך השנה האחרונה ופנייתי למנהלי הפורומים באתר אינה מטופלת בהתאם, ואף נראת כשיתוף פעולה עם אותו מנהל הפורום במסע של סכסוך וקנונייה אישית, אנו נענים ב"סינונים" ולפעמים באי תשובה או בתשובה מאוחרת שאורכת מס' ימים..
וההודעות המשמיצות מתנוססת ע"ג הפורום ונמאס לנו כבר לפנות אליהם אנו מרגישות שצוחקים עלינו ואין לנו למי לפנות. בבקשה עיזרו
ברשותנו עשרות צילומי מסך המעידות על הפגיעות החוזרות ונשנות, אותם גולשים פוגעים לא נחסמים ואף חוזרים על מעשיהם בשיתוף פעולה הדדי עם מנהלת הפורום.

עלבון סוג הנזק :

אתר תפוז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה