פרטי התלונה

תלונות מיה תבלינים

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות בתוית על גבי אריזת פפריקה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
איתם 7, א.ת. מישור אדומים כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן תלונה חריפה!!!

בתאריך 7.9.06 קניתי פפריקה מתוקה מתוצרת מיה תבליני החיים בע"מ,בכל בישולי השבת השתמשתי באותה פפריקה. לאחר שטעמתי מהתבשילים מתברר כי הכל חריף.טעמתי את כל התבלינים ששמתי הישר מהקופסא ומתברר כי הפפריקה המתוקה היא בעצם חריפה! אינני מבינה כיצד יכולה לקרות כזו טעות חמורה. במהלך כל השבת לא יכלו הילדים לאכול מן האוכל,ולא רק הם אלא גם אני הנמצאת בעיצומו של טיפול רפואי האוסר עלי מכל וכל לאכול מאכלים חריפים
כחברת תבלינים ותיקה מן הראוי שתסירו את כל הליין עם התויות השגויות מן המדפים.

אני דורשת פיצוי הולם על עגמת הנפש הרבה שנגרמה לי ולכל משפחתי
בריאותי סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מיה תבלינים שירות לקוחות

, תגובה:
קטיה וקסלרציק, שירות ל שם ותפקיד:
לכבוד
גברת יעל ברגר
הנדון: פפריקה מתוקה

אנו מאשרים את קבלת תלונתך והכנסת הפרטים שלך למערכת בדבר אי שביעות רצונך ממוצר של חברתנו ושמחים על שהסבת את תשומת ליבנו לכך.

חברת מיה עובדת בתהליכי בקרת איכות קפדניים ISO 9002, שהם תקנים בינלאומיים. אנו מבצעים בדיקות קפדניות ביותר בקבלת הסחורה ואריזתה הן ע"י המשגיח והן ע"י מבקרת איכות על מנת לוודא שהסחורה תהיה טובה ,אך לצערנו למרות ביקורות האיכות הקפדניות, קרה מקרה זה, ועמך הסליחה.

ממצאי המעבדה מראים על תקלה שקרתה בתהליך האריזה של המוצר. המוצר פפריקה חריפה נארז באריזות של מתוקה . התלונה הועברה למחלקת בקרת איכות
להמשך טיפול ומעקב בכדי שתקלות מסוג זה לא ישונו בעתיד.
ישלחו תלושים לביתך.

אנו מאוד מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לך בעקבות זאת ומקווים שהדבר לא יישנה ותמשיכי להנות ממוצרנו גם בעתיד.

הננו לשירותך בכל עת

בברכה,



מיה תבליני החיים
קטיה - שירות לקוחות

תגובה:
שליחת פיצוי והמשך הטיפול בחברה ע"י מחלקת בקרת איכות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה