פרטי התלונה

תלונות מיה תבלינים

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדוע לא חוזרים עם תשובה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלחתי אליכם אורז מותג שנקנה בויקטורי בגני תקוה עם צילום שקית ותאריך קניה ומשום מה אין תגובה מכם . האורז עם ריח של עובש וטעם שלעובש קיבלנו שילשול מהאורז דיברתי עם שרות לקוחות והשארתי אין ספור הודעות הכיצד חברה כל כך גדולה שמוכרת כל כך הרבה מוצרים לא נותן תשובות ושרות ללקוח השארתי הודעה גם באתר של חברת מיה תבלינים אבל כנרא שמרוב תלונות אין להם אפילו זמן להגיב ולתת מענה אבקש תשובה
שלשולים סוג הנזק :

מיה תבלינים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה