פרטי התלונה

תלונות הופ הורים

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון מיחס של טכנאי הוט נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

04/04/2006
לכבוד
ערוצי זהב
תלונות הציבור
בפקס 077-7080438

א.ג.נ

הנדון:תלונה בעקבות אי שביעות רצון מטכנאי שרות

אני קרן יצחק ת.ז 027242817 (המנוי רשום על שמה של אימי גב' מרים
יצחק ת.ז 04757556-8 טלפון:03-5339131 ).
בתאריך 02/04/2006 התקשרתי לשרות לקוחות עקב תקלה במספר ערוצים וכמו כן בערוץVOD שלא ניתן היה לצפות בו בכלל,נאמר לי שיגיע טכנאי בתאריך 03/04/2006 בין השעות 11:00 ל- 13:00 ושיהיה מישהו מבוגר בבית.
בשעה 11:00 בערך,הגיע טכנאי בשם אלעד כפיר שהחליף את הממיר לדגם אחר על מנת שאוכל לצפות בערוץ VOD ובשאר הערוצים.
מספר שניות לאחר שהוא הלך,לא ניתן היה לצפות בשום ערוץ וכמו כן לגבי הערוץ שבו אני צופה בוידאו שהשתבש לגמרי (לא הייתה אפשרות לצפות אפילו בקלטת).התקשרתי לשרות הלקוחות שיאתרו את אלעד בכדי שיחזור לבדוק מה הבעיה.
בשעה 12:15 הטכנאי הגיע שוב ואמר שצריך להחזיר את דגם הממיר שהיה קודם ואמר שהוא הולך להביאו מהרכב.המתנתי עד השעה 12:45 והטכנאי עדיין לא חזר עם הממיר,התקשרתי שוב לשרות הלקוחות שיבררו מה קורה,כי אני מאחרת לעבודה,נאמר לי שאם יש מבוגר בבית זה לא משנה אם אני נמצאת (אחותי בת ה-22 הייתה בבית וכמו כן גם אבי).
יצאתי לעבודה,אלעד הטכנאי הגיע לאחר מספר דקות ושאל היכן אני,כשנאמר לו שהלכתי הוא עשה פרצוף ואמר לאחותי שהממיר יגיע בעוד שעה ושזו חוצפה שאני לא נמצאת ושצריכים להגיע במיוחד מפ"ת לבזבז דלק רק בגלל שערוץ אחד לא עובד.
אנחנו לא צופים בכבלים בחינם,וכמו כן הטכנאי לא מגיע לבתי הלקוחות בחינם,תפקידו של טכנאי הוא לתקן ולא להעיר הערות שאינן במקום.
אני לקוחה שלכם מזה מספר שנים,ובתור חברה גדולה שרוצה לקוחות מרוצים,מן הראוי שתתנו פתרון לכל בעיה מבלי שאיזה טכנאי יעיר הערות מיותרות .
מקרה זה גורם לי לחשוב להתנתק ממכם ולשקול לפנות לחברה המתחרה.
אני מאוד מקווה שמקרה זה לא יחזור שנית וכמו כן אני רוצה פיצוי הולם על עוגמת הנפש שנגרמה לנו.


בכבוד רב
קרן יצחק
פלאפון:0528-618-539
עוגמת נפש סוג הנזק :

הופ הורים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה