פרטי התלונה

תלונות הד ארצי

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ולא מקצועי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשתי משחק מחשב sims 2 pets ולאחר שלא הצלחתי להעלות אותו במחשבי יצרתי קשר עם התמיכה הטכנית בתקווה שיצליחו לעזור לי להפעיל את המשחק כראוי.

יש לציין שבתמיכה הטכנית ניסו לעזור לי ועשו עימי מספר בדיקות ולאחר שאלו לא הצליחו הפנו אותי לשירות הלקוחות על מנת שאוכל להחזיר את המשחק לחנות ולקבל את כספי חזרה מאחר שכל הבדיקות לא הועילו והמשחק עדיין לא פעל כשורה.

בשיחתי עם נציג מהשרות לקוחות נתקלתי ביחס מזלזל,הנציג ניסה לעזור לי שוב לפתור את הבעיה למרות שבתמיכה הטכנית לא הצליחו והפנו אותי אליו וזו לא הייתה מטרת השיחה,ובנוסף לכך ששנאמר לי על ידי נציג התמיכה הטכנית שבשירות לקוחות יאפשרו לי לקבל את כספי בחזרה.

בנוסף לכך אותו נציג ביטל את כל מה שנציגי התמיכה הטכנית אמרו לי בטענה שלהם אין זכות לקבוע מה הוא אמור לעשות.
ולכן בעייתי לא נפתרה ונשארתי עם המשחק שאין לי אפשרות להפעילו במחשבי.
בקשתי היא לאפשר לי להחזיר את המשחק לחנות ולקבל את כספי בחזרה ומאחר ואין באפשרותי להשתמש בו וכל הבדיקות ונסיונות העזרה מצד נציגי התמיכה הטכנית לא הועילו פתרון נדרש :

הד ארצי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה