פרטי התלונה

תלונות הד ארצי

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה בהפעלת משחקים שנרכשו וחוסר בשירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יהוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:

לפני מספר שבועות קניתי שני משחקי מחשב המשווקים על-ידי הד ארצי, בסניף 'באג' הממוקם בקניון סביונים, יהוד.

שמות המשחקים הם :
Onimusha3
Devil should Cry 3

להפתעתי, משניסיתי להתקין את המשחקים - בשני המקרים, בשלב מוקדם בהתקנה, נתבקשתי להקיש קוד התקנה (key) ייחודי. קוד זה לא סופק לי בזמן הרכישה, כמו גם שלא צוין בשום מקום על פני האריזה או דיסק ההתקנה למשחקים וככך - לא ניתן היה להתקין את המשחקים שנרכשו בלעדיו
.
פניתי למוקד שירות הלקוחות הטלפוני של חברת 'הד ארצי', אולם הדבר הוביל רק להמתנה ארוכה על הקו ללא קבלת מענה. טילפנתי למוקד מספר פעמים נוספות במהלך השבוע, אך לא נענתי בתשובה לאחר המתנות ארוכות על הקו, ואף שהשארתי את פרטיי במענה הקולי המוצע וביקשתי כי יחזרו אלי - לא קיבלתי שום מענה.

פניתי, על כן, לבקש עזרה באמצעות כתובות הדואר האלקטרוני המוצעות באתר 'הד ארצי' תחת סעיף התמיכה, אולם לא זכיתי לתשובה אף מהן. הקישור לפורום התמיכה שצוין באתר הוביל אותי אך לדף שגיאה לפיו העמוד אינו קיים.

אני פונה אליכם בתקווה לפתור נושא זה, שכן זה מספר שבועות אין באפשרותי לעשות שימוש במשחקי המחשב אשר רכשתי, או לקבל סיוע כלשהו מחברת 'הד ארצי' בנידון.

תודה
מוצרים מקולקלים (לא ניתנים לשימוש) סוג הנזק :
אספקת קודי ההתקנה הנדרשים למשחקים, או החזרת עלות רכישתם, בתוספת התנצלות על בזבוז זמני לשווא ושיפור מערך שירות הלקוחות עד לכדי רמה תפקודית מינימלית. פתרון נדרש :

הד ארצי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה