פרטי התלונה

תלונות הדסה עין כרם

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שילוט הכוונה בכניסה לביה"ח נושא התלונה:
בוקשטיין שולי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
93461 ,םילשורי ,29 הקבר 'חר כתובת:
תיאור הבעיה:
בן-זוגי נכה, רתוק לכסא גלגלים, נזקק לייעוץ בשר"פ בבי"ח הדסה עין-כרם. בהגיענו לשער ביה"ח לא היה כל שילוט הכוונה לכניסה הראשית לביה"ח ונזקקנו לשעה כדי למצוא את המקום. לנכה הכניסה מסובכת עוד יותר, שכן מסיבות ביטחון חלק גדול מהכניסות הן באמצעות דלתות מסתובבות, שאינן מאפשרות כניסת כסא גלגלים. עזרו לנו בהכוונה נהגי מוניות, המאבטחים בכניסה לא יכלו לעזור.
פנינו בתלונה לנציבת שוויון במשרד הבריאות (גב' אילנה בן-שחר) והיא פנתה לביה"ח, שהשיב תשובת "לצאת ידי חובה" והוסיף, כי ישנם גם מקומות חנייה מיוחדים לנכים ורכב מיוחד, המביא הנכה מהחנייה לביה"ח - אך לא הסבירו איך מגלים עובדות אלו. בינתיים פרשה הגברת מתפקידה. פנינו לממלאת מקומה, אך לא זכינו בכל תשובה.
מה אפשר לעשות עוד?

הדסה עין כרם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה