פרטי התלונה

תלונות הדסה עין כרם

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המרכז לכירוגית פה ולסת- אין מענה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
עין כרם כתובת:
תיאור הבעיה:
בדרך היחידה לקבוע תור לעקירה במרכז הרפואי הדסה עין כרם היא על ידי התקשרות טלפונית למרכז וקביעת תור בין השעות 9-12. אפשרות נוסת היא השארת הודעה. לאור העובדה כי אין שום אפשרות לתפוס את המרפאה (40 דקות המתנה על הקו שמסתיימת בניתוק השיחה) השארתי הודעה שנענתה כעבור כשלושה שבועות. מאחר והטלפון ובו שעת העקירה הוחלף, אני מנסה ללךא הרף להתקשר על מנת לברר מהי שעת העקירה שלי, מיותר לציין שאין שום אפשרות לקבל מענה (זוכרים את הארבעכים דקות?? חזרנו לשם) השארתי הודעה ועדיין אין מענה.
הקטע היפה שלבית החולים הדסה מרכז לפניות הציבורף אבל הפלא ופלא, הדרך היחדיה לתקשר איתו היא בטלפון, ולא תאמינו, תפוס גם שם! כמה אירוני

הדסה עין כרם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה