פרטי התלונה

תלונות הדר סוכנויות לצרכי צילום בע"מ

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות מטיפול במסגרת אחריות וטיפול לקוי ולא שירותי לחלוטין נושא התלונה:
בכר שמוליק שם/כינוי:
‏יום שני ‏22 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אחד העם 83 כתובת:
אחד העם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, בעקבות תקלה במצלמת הניקון שלי Nikon coolpix p80 מסרתי ב 10-3 את המצלמה לתיקון (תיקון מס' 42355 ) במסגרת אחריות שיש לי של 24 חודשים.
לאחר 14 יום שאף אחד לא חזר אלי, אני פניתי למעבדה ולהפתעתי הרבה הם לא טיפלו בתקלה ובנוסף דרשו 680 ש"ח (50% מערך המצלמה) לטיפול בבעיה
שנובעת מפגם פנימי ביצור. לא עזר לי שום בקשה או דרישה גם לאחר שיחה עם המנכ"ל שלהם אריק שלא היה נחמד ולא נתן לי שירות הוגן הוא עמד בשלו
שהתיקון יעלה לי כסף רב.
יש לי תחושה שמתחמקים מלטפל בי במסגרת אחריות ואריק המנכ"ל מנסה לעשות על גבי כסף רב. כדי לסגור את הפרשה ניסיתי להציע 100 ש"ח למנכ"ל שלא הסכים וביקש שאגיע לקחת את המצלמה ללא התיקון.
אני חייב לציין שבטיפשותי הרבה התעקשתי לרכוש את המצלמה אצל "היבואן הרישמי הדר!! " כדי לקבל אחריות יצרן ועל כך שילמתי 20% יותר במחיר המצלמה וזמן אחריות קצר ביחס ליבואנים המקבילים.
אני דורש: טיפול ותיקון של התקלה ללא תשלום כספי והתנצלות על השירות הגרוע שקיבלתי 14 יום ללא טיפול.
תודה
עלבון, מעליב. סוג הנזק :

הדר סוכנויות לצרכי צילום בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה