פרטי התלונה

תלונות הום דקור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מתחת לכול ביקורת נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.5.15 רכשתי סלון דרך אתר הום דקור למחרת יצרו איתי קשר על מנת לוודא פרטים לגבי צד הסלון הנציג היה חסר סבלנות לאחר שהסברתי לו כי אין באפשרותי באותו הרגע להיות מול מחשב והסברתי לו כיצד אמור הסלון להיות חזר ואמר כי זה לפי התמונה באתר ברגע שהתאפשר לי בדקתי והבנתי כי אני אמורה לקבל בכוון ההפוך נאמר לי כי זמן האספקה יהיה 30 ימי עבודה לאחר שהתברר לי הטעות ניסיתי להשיג אותם מספר פעמים גם ע"י מיילים וגם בטלפון כשכבר השגתי אותם נאמר לי כי יתווסף 14 ימי עבודה לזמן האספקה ב21.6 יצרתי איתם שוב קשר והסברתי כי אני רוצה לדעת מתי מספקים לי כוון שהסבירו לי כי מודיעים סך הכול יומיים קודם ואני מעוניינת לצאת לחופשה בחו"ל נאמר לי שעד ה30.6 חייבים לספק מאז לא שמעתי מהם בניסיונות להשיגם אומרים שיחזרו אלי ואף אחד לא חוזר התשלום כבר נגבה חודש שעבר מהכ"א שלי
האם ניתן לבטל את העיסקה פתרון נדרש :

הום דקור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה