פרטי התלונה

תלונות הום דקור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר פגום, סירוב החברה להחזרת המוצר וקבלת החזר כספי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏אפריל ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מזנון שתי ויטרינות ושולחן מהחברה בהזמנה דרך הטלפון, בהגעת המוצר העלו המובילים את המזנון, אישתי הבחינה כי במזנון יש מכות ובנוסף חוסר צבע בחלק מהמזנון. ששאלה אישתי לפשר העניין את המובילים, הם ענו " זה המוצרים ואם את בודקת ככה אנחנו לוקחים חזרה את המזנון ולא מעלים את שאר הדברים", ענתה אישתי אם שאר הדברים ניראים כך קחו חזרה את המזנון, וכך באמת עשו. אני שלא נכחתי בקבלת המוצרים עידכנה אותי אישתי על המתרחש ובשיחה עם נציג מהחברה נאמר שהם מתנצלים וקיימת בפנינו שתי אפשריות החזר כספי על המוצרים או פיצוי בגין הלקויים, אציין שכוונתנו הייתה להתחדש במוצרים לפני החג. בהמשך לשיחה ביקשתי מנציג החברה לקבל מוצרים חדשים במקום . תשובתו הייתה שלא יוכל לספק מוצרים חדשים לפני החג. בנוסף הציע הנציג שניראה את כל המוצרים לפני שהמובילים מעלים אותם במידה ונירצה לקבלם יסוכם סכום פיצוי בגין הליקויים.עד כה נשמע מעולה!!!!, בהגיע שוב המובילים ביקשו מאישתי להיכנס לתוך המשאית ולראות את המוצרים. נוכח המצב הבטחוני השורר בארץ חששה אישתי לעלות למשאית ולראות את המוצרים וביקשה מהמובילים שהיו (בני מיעוטים) להעלות את המוצרים הבייתה. בראות כל המוצרים חשכו עינינו.... בחלקו העליון של אחת מהויטרינות היה חוסר וניראה כי מילאו אותו בסיליקון וצבעו, זכוכית הויטרנה מנופצת בחיבור הבורג, ידיות חלודות, חוסר צבע בדפנות הפנימיות של הויטרינות, פיצוץ בדופן אחורי בויטירינה,ואם זה לא מספיק בנוסף שריטות במזנון, שולחן, בויטרינות בקיצור בהכל!!!! שוב שיחה טלפון לחברה ובפירוט כל הדברים ושליחת תמונות לנציג בראות כל הליקויים, הציע נציג החברה סכום פיצוי עלוב. בהגיעי הבייתה מהעבודה ובראותי את כל הליקויים נחרדתי עד מאוד!!!! ביקשתי ממנהלת שירות הלקחות שאין אנו מעוניינים בקבלת סכום פיצוי כל שהוא וביקשתי החזר כספי ולקיחת המוצרים חזרה. בקשתי נעתנה בסירוב בטענה שזו בעייה שלי שהסכמתי שהמובילים העלו את המוצרים לביתי וכי אין אפשרות לקבל את כספי חזרה
עוגמת נפש סוג הנזק :

הום דקור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה