פרטי התלונה

תלונות הום דקור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מוכנים לבטל עיסקה למוצר לקוי!!! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רשאל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
לצוות תלונה שלום!
בתאריך ה - 4/7 זכיתי בחדר שינה של הום דקור באתר best4u , בתאריך ה- 12/7 הגיע חדר השיה אל ביתי והופתעתי לראות שזהו אינו המוצר שהזמנתי, הוא שונה לחלוטין מהמוצג באתר, השידות שונות, מגירות שבורות, והמיטה מלאה חבלות.
באותו הרגע הוראתי לשליחים (שהתנהגו בצורה מחפירה ואיחרו בשעתיים) לקחת את המיטה חזרה על אף שבטלפון נציגת החברה איימה עלי (ביחס מזלזל) שאם המוצר יוחזר היא תחייב את כרטיסי במשלוח הלוך ושוב (800 ש"ח), שבשום אופן לא הסכמתי.
בבוקר שלמחרת טילפנתי להום דקור וביקשתי לבטל את העיסקה, הם דוחים אותי שוב ושוב בטענה שהם צריכים לדבר עם המפעל (שנמצא באיזור חיפה ולטענתם הם לא משיגים אותו), ורק לאחר שיבררו מה קרה הם יזקו אותי.
אני התחתנתי לפני שבועיים, וכרגע אני ישן על מזרן ברצפה כי הם אינם מוכנים לבצע זיכוי לדבריהם "עד שתגמר המלחמה", ובינתיים עומדים לרדת לי תשלומים.
מה אני אמור לעשות, או שהפיתרון היחידי זה בית משפט.
בנוסף, צילמתי את חדר השינה שהגיע לביתי, וזוהי עדות לזוועה לעבודה החובבנית ולשירות המחפיר.
כבר במשך שבוע אני מתחנן לביטול עיסקה ופשוט משקרים לי ומזלזלים בי.

תודה
כפיר

נ.ב
לא חתמתי על שום מסמך שמאשר שקיבלתי את המיטה, או שמאשר הורדת תשלומים מכרטיסי, נכון לעכשיו אין שום מוצר אצלי.
כספי, בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
ביטול העסקה!! פתרון נדרש :

הום דקור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה