פרטי התלונה

תלונות הום דקור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הום דקור - איחור מחפיר והפרת הסכם בהספקת סלון עור יוקרתי b נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי סלון יוקרתי מעור משובח דרך אתר נטושופס מחנות הום דקור
בהסכם נאמר במפורש 60 ימי עסקים , בדקתי במדיוק והייתי אמור לקבל את הסלון כשבועיים לפני פסח.את הסלון הישן פיניתי עם הנקינות לפסח
וציפיתי לחנוך עם האורחים הרבים בליל הסדר את הסלון החדש , אך לא דובים ולא יער , בחברה הום דקור נאמר לי רק בשיחות מיוזמתי במהלך החודש לפני ההספקה שהאוניה בים , זה יבוא וזה יגיע בזמן ואין מה לדאוג ,אז דאגתי וזה לא הגיע בזמן ,הסלון סופק אלי ביום רביעי 2.5.07 ,אני המתנתי 4 חודשים ,90 ימי עסקים, 30 ימי עסקים יותר מההסכם שהופר בצורה ברוטאלית .
בהום דקור אמרו לי שיפצו אותי בהדום ,לא רציתי לעשות רעש לפני שאראה במה מדובר , ההובלה הגיע כמובן ,ללא הדום כפי שהובטח בפיצוי ועם סט מצעים שנטושופס שלחה, ההדום יישלח בדואר כך נאמר מהחנות לאחר שביררתי.חברת ההובלות השלימה את מסע הקניות העגום והמשפיל שעברתי עם הום דקור .המובילים ,הגיעו פרקו את הסלון , הרכיבו גלגלים , קיבלו שתיה קרה וטיפ מכובד אך בזמן שטרחתי עבורם , הם החליטו לנקות את הסלון
החדש ולהשליך את הפסולת ( ניירות , ניילונים וכו' ) על גג השכן ועל מדשאתו , הסבלים הסתלקו במהירות ולא היה ברור למה , כעבור מספר דקות הבנתי לפי צעקות השכן , מדוע נחפזו להסתלק.
קנייה כזאת ":מוצלחת " מעולם לא הייתה לי , לא דרך האינטרנט ולא פיזית .



אריאל

עלבון סוג הנזק :
אני דורש את ההדום כפי שהובטח ודורש שולחן מכובד המתאים לסלון , דרישותיי הם צנועות ובזה אראה את העניין כסגור ,גם תעודת האחריות ל פתרון נדרש :

הום דקור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה