פרטי התלונה

תלונות הום דקור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבאת סחורה שלא על פי ההזמנה וזלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו בהום דקור חדר שינה, כאשר הארון והמיטה היו מדגם אחד, ואילו השידות, הקומודה והמראה מדגם אחר. כאשר המובילים הביאו לנו את הרהיטים, ב2.5.07 התברר שכל הרהיטים הם מדגם אחד, הדגם של המיטה, כאשר הקומודה, המראה ושידות לא מתאימים לנו למידות של חדר השינה. כאשר אמרתי זאת למובילים, הם אמרו שזה מה שנתנו להם במפעל ושאני צריכה לקבל זאת ולפנות לשרות הלקוחות. כמו כן הרהיטים שהביאו היו בלי אריזה וחלקם היו עם סריטות .
למחרת התקשרתי לשרות לקוחות, הסברתי את הבעיה, הנציגה אמרה שתבדוק ותחזור אליי, בשעות אחר הצהריים התקשרה הנציגה ואמרה שבמהלך שבוע הבא, הנציג של המפעל יחזור אליי, ויברר מולי האם הרהיטים שקיבלנו, הם אכן לא הרהיטים שהזמנו. אמרתי לה שאני מבקשת שזה יהיה בהקדם, והיא אמרה שתשתדל. חיכיתי לצלצול עד 8/5/2007, יום שלישי, התקשרתי עוד פעם, והנציגה אמרה לי שוב פעם שיחזרו אליי, ושהיא לא זוכרת שהיא אמרה שיתקשרו אליי במהלך השבוע, בסוף היא גם אמרה לי שהיא תבקש מהמפעל לחזור אליי בהקדם . בסוף אני התקשרתי בעצמי למפעל, דברתי עם מישהי בשם אטי והיא סיכמה איתי ששבוע הבא יביאו לנו את הרהיטים שהזמנו.
היום 16/5/2007 היו צריכים להביא לנו את הרהיטים, מהמפעל בחיפה, התקשר אליי המוביל ואמר שמה שרשום לו שהוא צריך להביא זה מראה מדגם שלא הזמנו, כאשר ניסיתי להסביר לו שזה לא מה שהוא צריך להביא הוא אמר שזה מה שהוא יודע. התקשרתי למפעל, אף אחד לא ענה לי שם, התקשרתי לשרות לקוחות, והנציגה אמרה לי שהיא תחזור אליי אחרי שתדבר עם המפעל. בינתיים הורידו לנו עבר חצי מהסכום ששילמנו, הרהיטים תופסים מקום בבית, אנחנו לא משתמשים בהם, חלקם לא נכנסים לחדר, עברו כבר שבועיים. ההובלה מחיפה מגיעה למרכז במקרה הטוב פעם בשבוע וזה אומר שאנחנו נצטרך לחכות עם ההזמנה לפחות עוד שבוע אחד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הבאת רהיטים על פי ההזמנה בטווח זמן הקצר ביותר פתרון נדרש :

הום דקור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה