תיאור הבעיה:
ב 23.04.07 קיבלתי מזנון לסלון שהזמנתי דרך חברת וואלה שופס עם ספק "הום דקור". המזנון כולל שולחן, מזנון וויטרינה. המזנון הגיע במצב פגום: נזילות צבע, חוסר צבע ברוב המקומות של המזנון, ריח חריף של צבע טרי שלא עובר. המוצר נעשה בזילזול ומהירות. דיברתי עם הוק דקור והם הבטיחו לשלוח אדם שייתקן פגמים או יחליף את המוצר. המתקן הגיע לאחר 3 שבועות מקבלת המוצר, בלי בדיקה החליט שהמוצר במצב טוב רק חסר צבע שהוא יכול להוסיף אבל לא מוכן להחליף לאחר. לאחר ויכוח גם עם אחראי שלו, סיכמנו שהם מחליפים את המוצר לאחר ולוקחים על כך משלוח של 200 ש"ח ( הם הסכימו לבטל עסקה שתעלה לי 500 ש"ח). עד היום הם לא החליפו את המוצר וכל הזמן דוחים אותי לעוד שבוע- אני מחכה כבר מעל חודש. מאוד אודה לכם על האפשרות לטפל בבעיה שלי שנוצרה. תודה.
פרטי הזמנה:
תאריך הזמנה: 07/04/07 מספר הזמנה: 1121867
|