פרטי התלונה

תלונות הום דקור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזנון פגום נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
[email protected] כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 23.04.07 קיבלתי מזנון לסלון שהזמנתי דרך חברת וואלה שופס עם ספק "הום דקור". המזנון כולל שולחן, מזנון וויטרינה. המזנון הגיע במצב פגום: נזילות צבע, חוסר צבע ברוב המקומות של המזנון, ריח חריף של צבע טרי שלא עובר. המוצר נעשה בזילזול ומהירות. דיברתי עם הוק דקור והם הבטיחו לשלוח אדם שייתקן פגמים או יחליף את המוצר. המתקן הגיע לאחר 3 שבועות מקבלת המוצר, בלי בדיקה החליט שהמוצר במצב טוב רק חסר צבע שהוא יכול להוסיף אבל לא מוכן להחליף לאחר. לאחר ויכוח גם עם אחראי שלו, סיכמנו שהם מחליפים את המוצר לאחר ולוקחים על כך משלוח של 200 ש"ח ( הם הסכימו לבטל עסקה שתעלה לי 500 ש"ח). עד היום הם לא החליפו את המוצר וכל הזמן דוחים אותי לעוד שבוע- אני מחכה כבר מעל חודש. מאוד אודה לכם על האפשרות לטפל בבעיה שלי שנוצרה. תודה.
פרטי הזמנה:
תאריך הזמנה: 07/04/07 מספר הזמנה: 1121867
ביטול עסקה ללא תשלום עמלת ביטול והובלה או מציאת מוצר תחליפיי בהקדם! פתרון נדרש :

הום דקור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה