פרטי התלונה

תלונות הום דקור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביצוע תיקון חוזר נושא התלונה:
פרץ יגא שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏10 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה בערך קנינו סלון עור בהום דקור נאמר לנו במקום כי יש אחריות 7 שנים לא כולל קריעה בזדון

כחצי שנה לאחר הקניה נקרע הסלון בתפר לקח להם כשלושה חודשים עד שטיפלו בבעיה. הגיע מישהו והדביק עם דבק חם את המקום ואמר כי תיקן את הבעיה אבל זה זמני.

לפני כשבוע נקרע שוב הסלון באותו מקום צלצלתי אליהם ונעניתי כי הסלון לא באחריות וטענותיי כי זהו תיקון חוזר ונאמר כי יש אחריות על התיקון נפלו על אוזניים ערלות ונותקתי

אני לא שם לא חוזר ולא קונה

אנא הפיצו זאת
עלבון סוג הנזק :
תיקון ללא חיוב פתרון נדרש :

הום דקור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה