פרטי התלונה

תלונות הום דקור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קרע בספת סלון נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
סחרוב 5 ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:

שלום רב
התלונה :
בחודש מאי 07 רכשתי ספה לסלון הכוללת תלת מושב ודו מושב דרך מכרז באתר אולסייל.
הספה מדגם קוברה של חברת הום דקור.
הספה הגיעה אליי הביתה בתחילת ספטמבר עם כניסתי לבית החדש.
לאחר שלושה חודשים נוצר קרע בתפר של המושב התחתון בספה הדו מושבית.
פנייתי לשירות הלקוחות של חברת הום דקור.
הם נתנו לי 2 אפשרויות :
1.לשלוח בעל מקצוע שיתקן את התפר.
2.לרכוש דגם אחר – כרוך בהוספת תשלום .
רכשתי את הדגם הנ"ל מכיוון שמצא חן בעיניי ואין ברצוני להחליפו.
לכן אמרתי שברצוני לתקן את הספה.
הנציגה שדיברה איתי ביקשה שאשלח לה במייל תמונות של הקרע.
שלחתי את התמונות במייל בתאריך 17.12.07 , לאחר כמה ימים קיבלתי טלפון
שהעור של הספה שלי חסר במלאי וצריך לחכות למשלוח הבא של הספות שיגיע בו גם משלוח של עורות וברגע שיגיעו העורות יצרו איתי קשר לתיאום ביקור של איש המקצוע.
לאחר כמה שבועות שלא נוצר קשר, התקשרתי לבדוק מה קורה בענייני.
נאמר לי שהעורות לא הגיעו ויש לחכות למשלוח הבא.
ביקשתי לדבר עם איזשהו מנהל בעניין. הופניתי לבחור בשם איציק שהציג עצמו שמנהל החנות
אמר לי שאין מה לעשות צריך לחכות עד שיגיעו העורות. ביקשתי לדבר עם מנהל מעליו הוא הסביר לי שהוא מנהל החנות ומעליו יש רק את מנכ"ל החברה ומנכ"ל החברה לא מדבר עם לקוחות.
הוא כן הציע לי לבחור דגם אחר בתוספת תשלום.
האיש היה לא אדיב ולא סבלני וניתק לאשתי את הטלפון פעמיים.
עד היום אנחנו מחכים שיגיעו העורות המיוחלים, אף אחד לא יצר איתי קשר.
רשמתי שוב מייל לחברה אך לא זכיתי למענה.
אני מרגיש חוסר אונים מוחלט, שאין לי מה לעשות נגדם. והם מושכים אותי עד שבסוף תיגמר השנה שיש לי אחריות על המוצר.
אני מבקש את עזרתכם במציאת פתרון לבעייתי.
חברה : הום דקור
כתובת : סחרוב 5 ראשון לציון א"ת חדש
טלפון : 03-9415525
פקס : 03-9617070
אי מייל : [email protected]

אלו הפרטים של חברת הום דקור.
אלו פרטיי שלי :
דניאל דוד
קרית מוצקין – רחוב גורדון 4/3
052-6657565
077-9180906
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הספה פתרון נדרש :

הום דקור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה