פרטי התלונה

תלונות הום דקור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגמים ב"עור" נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
סחרוב 5 ראשל"צ כתובת:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-03/11/05 (קבלת הסלון ב-10/05/06)הזמנתי סלון מדגם לאב ,סלון פינתי לטענת חברת הום דקור הבד בסלון "עור" לאחר 4-5 חודשים ה-"עור" התחיל להתפוצץ שלחו אליי מומחה מטעם החברה והבחור טען שהסלון "פגום" בחברה רצו לקחת את הסלון ולתקן, משהו שאף צרכן שפוי לא היה מוכן לעשות סלון של 4-5 החודש עם תיקון ביקשתי שיחליפו לי את הסלון והחברה (סיגל אחראית שרות לקוחות גם קיללה אותי וקיבלתי איומים בנוסף)דרשה 700 ש"ח על שידרוג העור שילמתי 700 ש"ח קיבלתי את הסלון השני ב-02/07/07 לאחר 4 חודשים ניפרמו התפרים בין המושבים הגיע אליי נציג מטעמם ותיקן ליפני חודש שוב פעם ניפרם ובין המושבים ניקרע מישיבה נורמטיבית לחלוטין ,טענו בחברה שבין המושבים דמוי עור לפי דעתי זה פלסטיק ורוצים על תיקון הסלון 400 ש"ח שיש לי אותו 8 חודשים ,2 סלונים פגומים ושירות על הפנים עם איומים וקללות ,כל מה שאני רוצה זה שיתקנו לי את הסלון שסוף סוף אוכל להנות ממוצר שרכשתי ב-6200 ש"ח (כולל ה-700 תוספת)ולא ניראה לי שאני אמורה לשלם גם לא שקל 1 תודה לטיפולכם המסור אורטל טירם לוד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון או החלפה ללא תשלום. פתרון נדרש :

הום דקור שירות לקוחות

, תגובה:
מיטל-נציגת שרות שם ותפקיד:
למרות שהקרעים במוצר לא נגרמו באשמתנו ואין אנו אחראיים על קרעים מסוג זה נציע ללקוחה תיקון ללא תשלום ולפנים משורת הדין ללא אחריות נוספת וזאת רק בכדי לשמור על שמנו הטוב. בהזדמנות זו נרצה להוסיף ולפרוטוקול בלבד כי אנו חברה שמשרתת לקוחות ובקנה מידה מאד גדול ומעולם אף לקוח לא התלונן על קללות וכמו במקרה זה אין שחר לטענה זו. בידינו תמונות של הקרעים ובאם תרצו נשלח לכם אותם להתרשמות. תגובה:
שירות ללא תשלום וללא אחריות נוספת.

בברכה,

א.ב. סקאי סחר
בינלאומי בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה