פרטי התלונה

תלונות הום דקור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלון פגום + פגיעה בקירות נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סחרוב ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי דרך האינטרנט (אתר P1000) סלון של חברת הום דקור סלון מסוג אומגה (הם פרסמו שמחירו של הסלון הוא 23,900 אך בחנות שלהם מוכרים אותו בפועל ב - 6,000 ש"ח בלבד). בזמן הגעת הסלון לביתי לא היה באפשרותי לבדוק את הסלון משום שבזמן זה האכלתי את ילדי (בן 5 חודשים). אז רק חתמתי להם בתקווה שלא יהיו בעיות. למחרת בבוקר שלחנו להם פקס בקשה לביטול עסקה וזאת משום שהסלון נראה מאוד מפלצתי ומאוד לא נוח לישיבה. לקח שבועיים עד שהחברה באה לאסוף את הסלון. כאשר הם באו הם הראו לי שני פגמים בסלון שלטענתם נגרמו אצלי. הדבר מאוד הכעיס אותי משום שמיד באותו הרגע שהחלטתי שאני לא רוצה את הסלון לא התיישבנו עליו בשביל שלא יגרם כל נזק. אין לי ספק שהנזקים הנ"ל נגרמו בחברה עצמה. מה גם שהמוביל ראה שלא יכלתי לבדוק את הסלון כי הבן שלי בכה לאוכל והייתי צריכה להאכיל אותו. בפניה לחברה לאחר שיחה עם בחורה בשם סיגל שמאוד לא רצתה שאני אחזיר את הסלון וגם לא רצתה להעביר לי את האחראי עליה ולאחר דין ודברים אמרה של שאני אקנס ב -850 ש"ח הכוללים: הובלה, קנס ביטול עסקה ותיקון סלון שמלכתחילה הגיע פגום מהם. אם רק הייתי יכולה לבדוק את הסלון בזמן ההגעה הייתי דורשת שלא ישאירו אותו ואז לא הייתי משלמת כלום!!! אך מסיבה שלא תלויה בי הדבר נבצר ממני. אין לי ספק כי הסלון יצא פגום מאצלהם והם אלה שצריכים לשאת בנזק ולא לנצל את העובדה כי הייתי עסוקה בהאכלת בני.
כספי סוג הנזק :
ביטול הקנס 850 ש"ח. פתרון נדרש :

הום דקור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה