פרטי התלונה

תלונות הום דקור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קרעים ופגמים בעור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי, רכשתי מערכת ישיבה מחברת "הום דקור". לאחר כחודש של שימוש, התחילו להווצר פרימות בין התפרים וכן סדקים בחלק של המושב (עור אמיתי).
פניתי לחברה,וביקשו שאשלח תמונות במייל. לאחר ששלחתי, חזרו אלי וטענו שהליקויים נוצרו משימוש בלתי סביר. (לא מובן מה השימוש בלתי סביר, אם משתמשים לישיבה?). לא רצו לשמוע את טעונותי, והענין לא נסגר.
במהלך השנה, כבר התחילו להווצר ממש קרעים בעור של המושבים, וכן סדקים, פרימות ושריטות. המערכת נראית היום, כאילו נקנתה לפני עשר שנים ולא לפני כשנה.
מכיוון שפניתי שוב לחברה, ולא היתה כל תגובה, אני פונה אליכם בבקשת עזרה.
אני דורשת פיצוי כספי מלא של סכום הקניה, וכן פיצוי על עוגמת הנפש ועל בזבוז הזמן שהשקעתי בנושא.
נ.ב: אין אפשרות בכלל לתקן את הקרעים. מדובר בקרעים גדולים מאד ומכוערים.
ולכן, אני לא מוכנה לקבל פיצוי בצורה של תיקון.
אני בטוחה שלא מדובר על מערכת מעור אמיתי, משום שלא ייתכן שיהיו קרעים כאלה בעור אמיתי. החברה פשוט עבדה עלינו, ואני מאד חוששת שהיא ממשיכה לעבוד גם על צרכנים נוספים. (ראיתי באתר שלכם תלונות נוספות ולכן כדאי לפרסם את חוסר האמינות של החברה הזו )
הרכישה הזו, גרמה לי עוגמת נפש גדולה,אני ממש אובדת עצות, ואני מקווה שתוכלו לעזור לי.

בתודה מראש על העזרה
אביטל
עוגמת נפש, ביזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
החזר כספי מלא של סכום הקניה וכן פיצוי כספי נוסף על הנזקים הנוספים. פתרון נדרש :

הום דקור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה