פרטי התלונה

תלונות הום דקור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
3 חודשים להחלפת בסיס מיטה חורק ודלת ארון פגומה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏24 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר בשנה שעברה רכשתי בסניף הום דקור בראשון לציון חדר שינה דגם קיוטו, המפורסם באתרים רבים באינטרנט ובעיתונות המקומית.
את כל חדרי השינה, הנראים יפה בקטלוגים, של הום דקור כמו גם חברות אחרות, מייצר מפעל-נגרייה נחות בשם ג.י היושב בצפון (טל-04-8416232).
כשקיבלתי את המוצרים- מיטה, ארון, שידות ושידת מראה נדהמתי מאיכותם: בסיס המיטה הנו אוסף קרשים שחובר יחדיו בסיכות שדכן [!], הארון עשוי מדלתות כמעט-קרטון ולאחר שהמרכיבים הלכו הופתעתי לגלות שחריצים של סכין חיתוך מקשטים את דלתותיו והמראה חוברה לשידה עם כפיסי עץ דקים ששוב, שודכו בשדכן.
הבעיה הגדולה ביותר היתה בסיס המיטה. בעת הרכישה או בתמונות ניתן לטעות ולחשוב כי מדובר במיטה אינטגרלית [בסיס המחובר למסגרת] אך לא כך הדבר, בתוך בסיס העץ, על הרצפה, מניחים בסיס מיטה עשוי מקרשים, חורק, מתפרק ולא נוח.
מאז, 3 חודשים, אני מנסה לגרום למפעל ג.י ומלפני כחודש גם להום דקור, מהם רכשתי את המוצר, להגיע ולהחליף את הבסיס או להרכיבו כראוי, עם ברגים ולא עם סיכות, ולהחליף דלת בארון השרוט.
עשיתי בסביבות 30 שיחות טלפון.
פעמיים תואם לי מרכיב בשם אבי, שפשוט לא הגיע- בניגוד לחוק , לאחר שייבש אותי ערב שלם בבית, התקשר אלי ב-23:00 הודיע לי שלא יכול להגיע ויצור איתי קשר למחרת כדי לתאם מועד אחד. כמובן שמועד כזה לא תואם.
3 פעמים דיברתי אישית עם יעקב, מנהל ג.י במכשירו הסלולרי וגם הוא לא הצליח להוציא אלי איש שירות מחברתו.
לפני כחודש התקשרתי להום דקור וביקשתי מהם לטפל בזה מול המפעל. אתי הבטיחה לי "טיפול אישי". אחרי שבועיים התקשרתי אליה שוב לבדוק מה קורה עם הטיפול האישי והיא הבטיחה שהפעם היא תטפל.
לאחר חודשיים וחצי של שינה על מיטה חורקת איבדתי את סבלנותי ואמרתי לה שאני מבקש שעד יום שני [שעבר] הנושא יטופל או שאפנה לערכאות משפטיות ולצרכנות הוגנת.
היא חזרה ואמרה שעד סוף השבוע הנושא יטופל.
אמרתי שזה לא מקובל עלי וחזרה אלי מנהלת השיווק של הום דיקור עם הבטחה דומה.
בסוף השבוע התקשרה אלי ידידתי משכבר הימים [שוש] מהמפעל וניסתה לתאם איתי לאתמול בבוקר, "שאולי" המרכיב יוכל לעבור דרכי כי הוא ליד.
מאחר וכבר פעמיים המרכיב לא הגיע סירבתי לוותר על יום עבודה אלא אם מתאמים בזמן שנוח לי ומבטיחים שהפעם הוא יגיע ושוב נעלמו עקבותיהם.
לסיכום-
שורת מוצרים באיכות נמוכה ובמחיר לא ממש נמוך אשר מיוצרת על ידי מפעל ג.י ומשווקת על ידי הום דקור.
3 חודשים בהם אני ישן על אוסף קרשים מחובר בסיכות שדכן.
30 שיחות טלפון והרבה עצבים שלא נגמרו בהוצאת איש שירות ופתרון הבעיה, כפי שניתן היה לצפות.
כמובן שאין מה לדבר על פיצוי- השירות עצמו לא התקבל
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת בסיס הקרשים בבסיס יציב, החלפת דלת הארון, התנצלות של המפעל ופיצוי הולם פתרון נדרש :

הום דקור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה