פרטי התלונה

תלונות הום דקור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש, עלבון, בזבוז זמן נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנה נעשתה באתר ב10/2/09.סופקה פעם ראשונה לקראת סוף מרץ בצבע סגולץ
נדרש צבע בהזמנה-וונגה.הוכחנו לחברה לאחר צלום המוצר שאכן אנו צודקים לקחו המוצר וניסו ע"י צביעתו להביאו לצבע נדרש.הזמנה סופקה שוב בשעה 22:00 בלילה.
ציינו שוב שהפעם המוצר בצבע שחור,איך שהתישבנו על הכסאות שניים נשברו מיידית באותו איזור. כמו כן רגלי השולחן והכסאות הפרישו שחור על הרצפות שלנו.שוב קראנו להם , לקחו הכסאות ולא התייחסו לתלונותינו. אחרי חודש התקשרתי לפקידה והיא התפלאה על אי האספקה ושאר תלונותינו. התקשרה למפעל וצעקה עליהם ואחרי יומיים- אנחנו כבר בחודש מאי סופקו הכסאות שנשברו.לשאר תלונותי לא נעניתי.הרבה טלפונים עשיתי. הרבה נדנודים.
עלי לציין שהפקידה רצתה לשלוח לי פצוי שמיכה. כעל כך לא היה נעים לה.
אין שום הצדקה לקבל שירות לקוי ומעצבן.י
עלבון, סוג הנזק :
פיצוי כספי- פתרון נדרש :

הום דקור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה