פרטי התלונה

תלונות הום דקור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות מבזה וחוסר אספקה של חדר שינה שהוזמן לפני 5 חודשים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
דרך רמתיים 93 הוד השרון טלפון 09-7402533 פקס 09-7402530 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב31.8.05 זכינו בחדר שינה דרך אתר BEST4U.CO.IL וההזמנה נשלחה ל"הום דקור" להלן הספק. הובטח לנו כי יגיע לפני החגים. לפני יום כיפור התקשרו וקבעו איתנו ל 15:00יצאתי מוקדם מהעבודה(אינני עובדת בעיר)וחיכיתי והתקשרתי למוביל ללא מענה, כשלא הגיע המוביל עד 22:00 התקשרתי שוב ונאמר לי כי חדר השינה נשרף עם המשאית ויתאמו איתי מועד אחר. מאז התקשרו שוב וקבעו איתי חודשיים אחרי ושוב יצאתי מוקדם והביאו לי חדר שינה מלא דפקטים,מילויים של נסורת בעץ ומריחות צבע ,מגירת השידה היתה שבורה.ביקשתי להחזיר למוביל את חדר השינה והוא לא הסכים לקחת אותו. לאחר בירור אמרו לי שיספקו לי חדר חדש, חודש אחרי שוב קבעו איתי ושוב הפסדתי שעות עבודה יקרות. הגיע מוביל , הוריד את חדר השינה(מקומה 6) לרכב והעלה חדר שינה חדש. כשסיים להרכיב שם לב כי שלחו איתו חדר שינה 140X190ולא 160X200 כמו שהוזמן אז שוב הוא החזיר את חדר השינה הישן מלבד השידות אותן השאיר (מיותר לציין שחדר השינה שוב צבוע מתחת לכל ביקורת עם מריחות צבע וטיפות ואפילו 5 ידיות שידת המגירות אינן זהות. פשוט בושה. דיברתי עם מספר אנשים בחברה שבינתיים התחלפו ופוטרו שם. עובד שהתחזה למנהל בשם זאב ושלאחר חודש הסתבר לי שהיה סתם עובד ופוטר. סיגל - בחורה חצופה שמסננת שיחות מלקוחות כדי שלא יצעקו עליה על הפאשלות שהיא עושה,מגדירה את עצמה היום כמנהלת החברה ולא מוכנה לשוחח איתי בטלפון ולתת תשובות. שלשום שוב התקשרה מישהי בשם מיטל ואמרה לי שלמחרת היום 13.12.05יספקו לי את חדר השינה. ביקשתי שזה יהיה אחרי השעה 18:00 כי אני מגיעה מחוץ לעיר ולא מוכנה להפסיד יותר ימי עבודה. סיגל אמרה שאין אפשרות כזו ואמרה לי לדבר ישירות עם הנהג ולהודיע לה מה נסגר. דיברתי עם חוסיין (המוביל) וסגרתי איתו שכטובה אישית יסיים את כל הפעילות בדרום (אשדוד,אשקלון, באר שבע, ירוחם ודימונה) ואז יגיע אליי. התקשרתי ואמרתי לסיגל את אשר סגרתי איתו והיא הבטיחה כי הוא מקצועי והפעם סוף סוף אקבל את חדר השינה המיוחל. ביום ג' 13.12.05 יצאתי מתל אביב ברכבת לבאר שבע מוקדם כדי להגיע עד 15:30 והתקשרתי למוביל לשאול מה מצבו ומתיי יגיע. המוביל אמר שלא לקח את חדר השינה כי במשרד לא נתנו לו אותו. שוב הפסדתי שעות עבודה יקרות. אני רוצה להתלונן על האטימות על המחדל ועל חוסר הכבוד ללקוח כולל ניתוקי טלפון בפרצוף מספר פעמים וחוסר טיפול בבעיה. אני עומדת היום עם חדר שינה פגום שהוזמן ב 31.8.05 ושעד היום 14.12.05 עוד לא קיבלתי את מבוקשי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני דורשת פיצוי כספי על חדר השינה (שילמתי מחיר מלא פתרון נדרש :

הום דקור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה