פרטי התלונה

תלונות מועדון טוב

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה או מתן שירות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר ימים פרצו לביתי וגנבו לי את כרטיס האשראי. לפני כמה זמן הזמנתי כרטיסים ללונה פארק ליום 1.4.09 דרך מועדון טוב וניתן היה להוציאם עם כרטיס האשראי מהמכונה אך בשל גניבת הכרטיס איני יכולה כעת להוציאם וברצוני לדבר עם נציג של המועדון כדי למצוא פתרון מהיר אחר בטרם יגיע המועד וילדיי יפספסו את הבילוי שכבר שולם מראש. אני מנסה כבר חמישה ימים להשיג את מועדון טוב בטלפון, פקס, מיילים, ללא כל הצלחה, הם פשוט לא מגיבים בשום צורה ולא עונים לטלפונים ואיני יודעת מה לעשות. אשמח אם תוכלו ליצור קשר עם נציגי המועדון ולדאוג שיחזרו אלי ויעזרו לי לפתור את הבעיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיחה עם נציג המועדון ופתרון להוצאת הכרטיסים בדרך כלשהי פתרון נדרש :

מועדון טוב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה