פרטי התלונה

תלונות גורמה סדנאות בישול ואירוח

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות לאחר התשלום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קדושי יאסי 2, מרכז הקונגרסים, חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד יום הולדתי רכשה אישתי מגורמה שובר מתנה להשתתפות בסדנת בישול.
אני אישית הגעתי למקום בתאריך האמור וקיבלתי מידי יוסי (כנראה מנהל העסק) את השובר וכן רשימת סדנאות לחודש אוקטובר. בנוסף נמסר לי על ידי יוסי כי היות והתרשם מהרעיון של אישתי, הסדנה תהיה זוגית.
היות ובחודש אוקטובר, בגלל החגים, היו מעט מאד סדנאות ולכן החלטתי לחכות לחודש נובמבר.
לקראת סוף אוקטובר, כשראיתי שלא מופיעה רשימה מעודכנת של הסדנאות באתר האינטרנט של החברה, התקשרתי, דיברתי עם יוסי וזה אמר לי שהיות ומתחלפים הבעלים, תוך שבוע בערך תופיעה רשימה חדשה ומעודכנת.
לפני מס' ימים ניסיתי שוב להתקשר אך ענה "תקליט" שאמר שהתא הקולי מלא, ניסיתי מס' פעמים נוספות אך הדבר חזר על עצמו. מ"רדיו-חיפה" (הקשורים בדרך כלשהי עם המקום) נמסר לנו שהמקום נסגר.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של עלות השובר (270 ש"ח) פתרון נדרש :

גורמה סדנאות בישול ואירוח שירות לקוחות

, תגובה:
דן ארנון שם ותפקיד:
מלוא התשלום יוחזר ללקוח, כפי שהוחזר לכל מחזיקי השוברים התקפים
נא לפנות אל דן ארנון בטלפון 04-8123456
נא להכין השובר והחשבונית{אם ניתן)
תגובה:
ראה התגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה