פרטי התלונה

תלונות המפקח על הביטוח

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
היעדר מענה לפנייתי למפקח על הבנקים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9.12.08 שלחתי מכתב תלונה למפקח על הבנקים לגבי הפסד כספי שנגרם לי עקב אי ביצוע הוראותי להעברת כספים מקופת הגמל. קיבלתי מכתב תשובה ראשוני כלהלן:
1.מכתבך שבנדון התקבל אצלנו ונקלט ביום 9.12.08.
2.תלונתך תועבר לנילונים על מנת לתת להם הזדמנות נאותה להשיב עליה.
3.עם קבלת תשובת הנילונים נפעל לסיום הבירור במהירות האפשרית, ובתום הבירור נודיע לך את תוצאותיו.
4.אם מצויים ברשותך מסמכים נוספים הקשורים לתלונה, שלא צורפו לתלונה המקורית, נודה לך אם יישלחו אלינו בהקדם (נא לא לצרף מקור, אלא צלום ברור של המסמכים).
5.אם תלונתך היא בעניין ביטוח, נבקש להסב תשומת לבך כי תקופת ההתיישנות של הגשת תביעה לבית המשפט כנגד המבטח היא שלוש שנים מיום קרות מקרה הביטוח. הפנייה למפקח על הביטוח אינה מאריכה תקופה זו.
6.בכל פניה נוספת אלינו נא להזכיר מס' התיק אצלנו: 72725.
7.לבירור שאלות הקשורות להגשת תלונות ניתן לפנות לטלפון 02-6211400 בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 9:00-12:00.

מאז ועד היום התקשרתי עשרות פעמים לעו"ד עידן אצל המפקח על הביטוח אשר מטפל בתיק שלי ובכל פעם נמסר לי כי העניין בטיפול.לאח רמכן אף הפסיק לקבל את הודעותי ולענות לי ונראה כי התלונה לא מטופלת וכי לא אראה את כספי לעולם.

מעבר להפסד הכספי הגדול , שלגביו לא קיבלתי מענה, מדוע המפקח על הביטוח אינו ממלא את תפקידו בעזרה לאזרח לאכוף את זכויותיו?

כספי סוג הנזק :

המפקח על הביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה