|
|
|
|
|
|
זמן רב ללא תיקון פגם |
נושא התלונה: |
יום ראשון 25 נובמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
קניון עד הלום |
כתובת: |
בית אגמי עד הלום |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום שהיגיע הסלון מעור לבית, חתם המוביל על נזק שנראה באחת הכורסאות.
קרע בחלק האחורי של הכורסא. מאז ועד היום כחצי שנה דוחים אותי שלא הגיע החומר לארץ או שלא הוציאו את המכולה מהנמל ועוד כל מיני תירוצים שונים. שיא הטיפול הכושל היה לפני מספר ימים שעובד החברה בשם מיכאל שאיתו הייתי בקשר כבר כחצי שנה אמר שיתקשר למחרת ויבוא לקחת לתיקון את הפריט, וכרגיל לא קרה כלום.
|
כספי |
סוג הנזק : |
שיקחו ממני את הסחורה שלהם. אין לי חשק להיות קונה של חברה כזו. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בית אגמי- פיאנקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|