פרטי התלונה

תלונות בית אגמי- פיאנקה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניתי פינת אוכל, הכסאות אחרי תקופה קצרה נחתכים ונפתחים בכל התפרים ! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
האורגים 7 אשדוד כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב09/06 קניתי באגמי בהסניף של רח' האורגים באשדוד פינת אוכל + 6 כסאות, לאחר כ8 חודשים הכסאות כולם החלו להיסדק בצורה חזקה בחלק העליון, וחלק גדול מהתפרים של הריפוד נפתחו, לאחר מו"מ קשה של כמה חודשים עם הבעלים קבלתי כסאות חדשים (אני לא רציתי את אותו הדגם, כי כבר לא האמנתי בו, אך בעל הרשת אמר לי, אני לוקח אחריות ואם יהיה לך בעיה , תקבל חדש !!!), לאחר כמה חודשים שוב הכסאות נסדקו והתפרים נפתחו, נגשתי לחנות והתלוננתי, וכן דיברתי כ5 פעמים עם הסניף הראשי בטל. 08-8526852 והבטיחו שיטפלו בזה, אך כשראיתי שלא חוזרים אלי, התקשרתי למנהל הרשת, תגובתו היתה, "אני מתחרט שבפעם הקודמת החלפתי לך, אתה לא מעניין אותי ואני לא רוצה לטפל בך", כשאמרתי שאני יפנה לבית משפט, הוא הגיב תעשה מה שאתה רוצה, אני לא מעונין לטפל בך !!!, אני מבקש ממכם אנא תעזרו לי להתמודד עם הרשת שתכבד את עצמה ותתן שירות ללקוח ששילם אלפי שקלים והכסאות לא היו תקינים מעבר ל 8 חודשים (גם בפעם ה-1 וגם לאחר ההחלפה),
כספי סוג הנזק :
החלפת הכסאות, או החזרת הכסף פתרון נדרש :

בית אגמי- פיאנקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה