פרטי התלונה

תלונות בית אגמי- פיאנקה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ביזיוני שאין כמוהו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דן דיזיין סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:
באוקטובר 2007 קניתי מבית העסק הנ"ל מית עור בשווי 10,000ש"ח שלכל הדעות המחיר עצום! החלטתי לקנות כזו מיטה ממקום כזה על מנת שאוכל לקבל בדיוק את מה שאני רוצה.
בכל אופן היום התאריך הוא 4.2.09 וע-ד-י-י-ן לא קיבלתי את המוצר שהזמנתי,
בפעם הראשונה שהגיעה אלי המיטה היא הגיעה בצבעים שונים ממה שהזמנתי,לאחר מכן החליפו לי אחרי חצי שנה של צחנונים לצבע אחר,הפלא ופלא המוצר הגיע פגום עם כתמים והבטיחו שתוך 10 ימים יגיעו להוציא את הכתמים,כעבור חודש ימים הגיע מישהו שאמר שלא ניתן להוציא את הכתמים,התקשרתי שוב,הבטיחו לי מוצר חדש ושוב המוצר רק היום אחרי שנה וחצי הגיע אל ביתי שוב לא באותו הצבע שהזמנתי ווהפעם גם בלי החלקים המתאימים על מנת להרכיב אותו...אני לא צוחק אבל זו פעם ראשונה שאני מקיא דם בצורה כזו,כבר מעל שנה וחצי,תבעתי את החברה בתביעות קטנות,אך המשפט נקבע רק לספטמבר 2009,מה עד אז? כבר שנה וחצי שהנושא נסחב.
את אף אחד שם לא ממש אכפת לו ממני ואף אחד לא מנסה לעזור.
אני רק רוצה את הכסף שלי בחזרה,לא רוצה את המיטה הזו! לא רוצה עסק עם הנוכלים האלה! רוצה את הכסף שלי בחזרה!
גם עוגמת נפש,גם עלבון והנזק כמובן זמן וכסף סוג הנזק :
להחזיר את המיטה ולקבל את כספי בחזרה פתרון נדרש :

בית אגמי- פיאנקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה