פרטי התלונה

תלונות בית אגמי- פיאנקה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דן דיזיין סנטר כתובת:
בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי ריהוט לסלון מחברה שבנדון. מיום הרכישה ישנה בעיה עם קלפה של מורי החשמל. לאחר פניות רבות לחברה, התחלתי לקבל התייחסות לבעיה רק לפני כחודש. כל מה שצריך זה שיבוא טכנאי ויסדר את המגנטים. הטכנאי חזר אליי ואמר שיכול להגיע אליי למחרת בין השעות 12-15. הסברתי לו שכולם בעבודה ואין לנו אפשרות לקחת חופש מהיום למחר. אם אנחנו נהיה אחרונים ברשימה, אז אני אשתדל להגיע לקראת שעה 15:30. הוא אמר שאין דבר קשה והוא לא רושם קריאה. חזרתי לחנות וביקשתי, שבפעם הבא יתאמו לפחות יומיים מראש על מנת שאוכל לקחת יום חופש. אמרו לי שזה נירשם ויטופל. לאחר שבועיים חוזר אליי הטכנאי, ואומר שאהוא יכול להגיע למחרת בין השעות 11-14. הסברתי לו שכבר דיברנו על זה ואני צריכה לפחות יומיים. הוא אמר שזה נוהל של החברה וזה מה יש. אז למה כשקניתי, הם כן ידעו לתאם איתי בשעות יותר נוחות את ההתאמה? ולמה את הכסף הם כן יודעים לגבות בזמן?
מה אני אמורה לעשות? זה אפילו לא בלאי! זה מוצר פגום שקיבלתי מהחברה!

בית אגמי- פיאנקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה