פרטי התלונה

תלונות בית אגמי- פיאנקה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
צומת עד הלום כתובת:
עד הלום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר 2009 קיבלתי סלון עור שקניתי בבית אגמי בצומת עד הלום (לאחר כ 4 חודשי המתנה). בתאריך 30/8/10 פניתי לגב' נטע משרות הלקוחות של החברה בטענה שעל העור הופיעו מעין "קילופים" ב 3 מקומות שונים. היא לקחה ממני את פרטי הסלון ופרטי התלונה והבטיחה כי יחזרו אליי לתאום הגעה על מנת לראות את הסלון. חלפו שבועים ולא קיבלתי תגובה, התקשרתי שוב והגברת נטע אמרה שהיא זוכרת את המקרה ושזה בטיפול. בתאריך 21/9/10 פניתי שוב כיוון שעדיין לא יצרו איתי קשר, הפעם הגברת אמרה שבכלל לא פתחה לי קריאה כיוון שזאת תקופת חגים , כלומר המקרה בכלל לא הועבר לטיפול. מדובר על 3 שבועות שחלפו מאז פניתי לראשונה ונאמר לי שזה בטיפול. בנתיים הסלון ממשיך להתקלף ומופיעים עוד ועוד קילופים בעור במקומות שונים. הנציגה שיקרה במצח נחושה כשאמרה שהמקרה מטופל. אשמח אם תתערבו ותעבירו את התלונה הלאה כיוון שחלף כבר חודש מאז פניתי לראשונה ואין שום טיפול במקרה. שילמתי על הסלון ממיטב כספי והוא נמצא עדיין בתקופת האחריות ומחובתם לתת את השרות הדרוש.
נזק לעור של הספה סוג הנזק :
בדיקה של החברה ומתן פיצוי פתרון נדרש :

בית אגמי- פיאנקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה