|
|
|
|
|
|
הספקת מוצר שונה הזמנה והתעלמות מהלקוח |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
דן דיזיין סנטר |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש+ סופקה לנו פינת אוכל בצבע אפוקסי אטום ולא לפי דוגמאת עץ אותה העברנו לחנות בה הזמנו, כמו כן הכסאות עם אותה בעיית צבע וריפוד לא כפי שרשום בהזמנה.
לאחר דיווח הבעיה (יום אחרי) במשך שבועיים סחבו אותנו בטלפונים ללא תשובה- עד שעירבנו את מנהל החברה(לפחות ככה מציג את עצמו)- שמו בני והוא הודה בטעות המפעל הבטיח שתוך שבועיים נקבל פינת אוכל וכסאות חדשים כפי שהזמנו. אחרי שבועיים לא קיבלנו כלום ואפילו לא טלפון מהחברה בניסיונות שלנו לצור קשר עם אותו בני- המספר לא זמין ובחנות פשוט תפוס/ללא מענה.
אנחו פשוט רוצים תשובה- אם הם לא יכולים לספק את המוצר שיבטלו את העסקה יחזירו לנו את תשלום המקדמה+ההבולה -יקחו את הפינת אוכל ופשוט נלך לחפש פינת אוכל במקום אחר- מיותר לציין כי נגרמה לנו עוגמת נפש ובזבוז זמן על כל התהליך שעברנו מולם- זו לא צורה להתייחס ללקוח!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
בית אגמי- פיאנקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|