פרטי התלונה

תלונות בית אגמי- פיאנקה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמה לביטול עיסקה נושא התלונה:
שני דניאלה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏05 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דן דיזיין סנטר כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני יומיים רכשתי בבית העסק "בית אגמי - רהיטים" מערכת שולחן אוכל עם כסאות. למחרת (כעבור פחות מ - 24 שעות) התחרטתי על העיסקה כי ראיתי שהמערכת אינה מתאימה לפינת האוכל שלי. חזרתי לבית העסק על מנת לבטל את העיסקה, אך הם הראו לי פסקה בהזמנה עליה חתמתי בבלי דעת ש"העיסקה אינה ניתנת לביטול". (אגב, המוכר בחנות לא טרח להסב את תשומת ליבי לפיסקה זו, דבר שמן הראוי היה שיעשה זאת). בכל אופן,המערכת לא נמסרה לי עדיין, היא בכלל עוד טרם יוצרה! זו הייתה רק הזמנה! (וגם היא טרם הושלמה כי עדיין לא מסרתי את הצבע הסופי בו אני מעוניינת). לעניות דעתי יש במקרה זה משום הונאה שלמזער, אינה מתיישבת עם נורמות מקובלות של מסחר הוגן.
אבקש את חוות דעתכם - האם סעיף כזה הינו בכלל חוקי?
תודה על עזרתכם ועל הפירסום
דניאלה שני
רחובות
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העיסקה פתרון נדרש :

בית אגמי- פיאנקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה