פרטי התלונה

תלונות בית אגמי- פיאנקה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות ושירות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏28 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הלחי 2 דן דיזיין סנטר בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28-3-2006 ביצעתי רכישת סלון מדגם 'שזלונג' (מספר הזמנה- 6176) בחנות בשם 'פיאנקה ב. אגמי' הנמצאת ב-דיזיין סנטר בבני ברק. שווי העסקה- 7,700 ש"ח – לא כולל הובלה. זמן הספקה- 3 שבועות.
לאחר שעברו 3 שבועות- החלה סידרת טלפונים חד צדדית כאשר כל הזמן מבטיחים שיחזרו אלי- פעם הם לא מצליחים להשיג את המוביל ופעם אחרת, המרכז הלוגיסטי לא זמין...
פרט לפעם אחת שהבטיחו לחזור אלי ואכן חזרו- קיבלתי יחס על גבול העוינות (או יחס של 'נודניק') ולא חזרו לעדכן מה קורה עם ההזמנה. נאלצתי ליצור קשר עם מרכז ההזמנות (08-8527199) – אך גם שם הבטיחו לעדכן אותי ויותר לא שמעתי מהם דבר.
כאשר בסופו של דבר יצר איתי קשר המוביל עצמו בתאריך ה-2-5-2006 והודיע שזה יגיע – יצרתי איתו קשר בשעות הערב והוא הודיע לי שגם באותו היום זה בלתי אפשרי ובסופו של דבר הסחורה סופקה לאחר 5 שבועות.
כמובן שאיש לא טרח להתקשר ולברר אם הכל בסדר- שלא לדבר על התנצלות.
גם אז הגיע הסלון ללא הרגלים שביקשתי וללא תפס מקשר בין שני חלקי הסלון.
כאשר התקשרתי בכדי לברר מה עם ההזמנה המקורית ולמה העיכוב וחוסר היחס, נעניתי בצחוק מתגלגל (מוכרת בשם יפה)- ו"אל תדאג – ניצור איתך קשר מחר".
כמובן שהקשר לא נוצר!!!
היחס המזלזל וחוסר תשומת הלב- עומד ביחס הפוך לחיוכים ולהתרפסויות שקיבלתי לפני שלב 'כרטיס האשראי'.
לסיכום- זו היתה חווית קניה מזעזעת, שלא לדבר על ההתחיבויות שלא כובדו מצד החנות. למותר לציין, שאני בהתחיבויותי הכספיות עמדתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מה שטעון תיקון ופיצוי פתרון נדרש :

בית אגמי- פיאנקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה