פרטי התלונה

תלונות עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקה מוצר מוזמן נושא התלונה:
גלובין חוה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏06 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב אחד העם,11,ת"א כתובת:
,תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נושא: מספר לקוח שלי 611718. הזמנתי אימונית קיץ מכותנה (שווי 349ש"ח) חינם בתנאי עם הזמנת מינוי מועדון בסך 348ש"ח הכולל כביכול הטבות נוספות,שולם בויזה. שלחו 06.07.08 אימונית מפוליאסטר במקום כותנה. החזרתי לחברה את החבילה בדאר רשום.ב24.07.08 קבלתי משלוח הדש.בסנוף הדאר פתחתי וראיתי ששוב המוצר מפוליאסטר. על המקום בחבילה המקורית עם השם עיסקה טובה,שלחתי את החבילה מחזרה.רשום.- עד יום זה לא קיבלתי את הטובים שהזמתי.לאחר עשרות שיחות עימם וכמובן "ביזבוז" של 348ש"ח.בשיחות האלה קבלתי הבטחות רבות שהנושא יוסדר. הכל "בלוף" גדול ברשותי קבלת הדאר רשום.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת 348 ש"ח + עוגמת נפש פתרון נדרש :

עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה